adrianze Opublikowano 2 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2021 (edytowane) witam, znalazłem podobne tematy ale wydaje mi się, że moja sytuacja jest trochę inna- mianowicie: zakupiłem na oficjalnym sklepie mi-store.pl 2 rzeczy: Centralka Inteligentnego Domu Xiaomi Mi Smart Home Hub BLE ZigBee Wi-Fi Inteligentne gniazdko Mi Smart Power Plug ZigBee nie mogę sparować gniazdka z aplikacją- nie wiem z czego wynika ten problem, bo przecież zarówno gniazdko jak i hub są z oficjalnej dystrybucji. region mi home mam ustawiony na Polskę. proszę o pomoc. EDIT: temat do zamknięcia - juz dziala Edytowane 2 Kwietnia 2021 przez adrianze do zamkniecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się