xMafiozAx Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 Witam, jestem posiadaczem Mi10 Pro niemalże 2 miesiące. Telefon zakupiłem za granicą, w Holandii, a pracując, jeździłem również na Belgię. Oczywiście jak to poza granicami naszego kraju, mając polski numer (Play abonament) potrzebne jest włączenie roamingu, co robiłem przez ["Ustawienia -> Karty SIM i sieci komórkowe -> Dane w roamingu"] i tutaj go uruchamiałem, poprzez włączenie pozycji "Roaming krajowy" (Screen 1), jak i zarówno ustawiłem pozycję "Dane w roamingu na opcję" Zawsze" (Screen 2). Telefon notorycznie wysyła powiadomienia o "Danych w Roamingu" (Screen 3), no ale stwierdziłem okej, jestem za granicą, używam polskiej karty to urządzenie próbuje ochronić mnie przez jakimiś dodatkowymi kosztami przez te ostrzeżenia i w miarę starałem się to olać. Telefon również bardzo lubił zmieniać opcję "Dane w roamingu" przedstawioną w załączniku 1, przy przekraczaniu granicy Holendersko-Belgiskiej. Opcja ta zostawała automatycznie zmieniona na "Nigdy" przy zmianie sieci między krajami, co skutkowało wyłączeniem danych komórkowych i koniecznością ponownej, ręcznej zmiany tej opcji na "Zawsze" by móc dalej korzystać z internetu. Ale okej, to też jakoś przebolałem, może też jakieś zabezpieczenie przed ciągnięciem danych przez roaming nowego kraju. Urządzenie to Xiaomi Mi10 Pro w wersji 256GB Soft to oczywiście Android 10 (QKQ1.191117.002) na nakładce MIUI Global 12.0.1 Stabilna Link do wszystkich screenów imgur: Klik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek7824 Opublikowano 25 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2020 W moim przypadku miałem problem z komunikatami o przekroczeniu danych, choć nie miałem ustawionego limitu. Pomogło włączenie planu taryfowego danych i ustawienie limitu danych w telefonie na wartość kilku GB. Spróbuj może w twoim przypadku też pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xMafiozAx Opublikowano 26 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Października 2020 (edytowane) 13 godzin temu, jacek7824 napisał: W moim przypadku miałem problem z komunikatami o przekroczeniu danych, choć nie miałem ustawionego limitu. Pomogło włączenie planu taryfowego danych i ustawienie limitu danych w telefonie na wartość kilku GB. Spróbuj może w twoim przypadku też pomoże. Akurat używałem tego w Holandii, bo miałem ograniczony internet a nieraz się zapominałem . W Polsce mam internet bez limitu, więc opcja ta jest całkiem wyłączona. Nie wydaje mi się, żeby ona była problemem, tym bardziej że limit wyświetla inny komunikat. Ale w sumie przestawię go z 250mb dziennych na więcej, ale zostawię nadal wyłączone, a nuż może to faktycznie to. W każdym bądź razie dzieki za radę . Edytowane 26 Października 2020 przez xMafiozAx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się