krzysiekt1 Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 Cześć! Dziś otrzymałem nową m365 pro. Złożyłem zgodnie z instrukcją, włączyłem i usłyszałem 1 długi i 4 krótkie sygnały. Na wyświetlaczu pojawia się kod 15. Jest szansa samodzielnego doprowadzenia do używalności, czy tylko zwrot do sprzedającego? Z góry dzięki za pomoc! PS. To moje pierwsze spotkanie z hulajnogą elektryczną, więc będę wdzięczny za tłumaczenie jak krowie na rowie i cierpliwość. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkseeder Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 MWysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekt1 Opublikowano 20 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 @Darkseeder, widziałem, ale czy gra jest warta świeczki, jeżeli to nowa hulajnoga? Nie stracę gwarancji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darkseeder Opublikowano 20 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2020 Jak nowa to oddaj. Lepiej jako zwrot bo z gwarancji to długo trwa Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się