pradal Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 Hej, mam problem z podłączeniem żarówki: https://pl.aliexpress.com/item/33016596593.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.68bd5c0fQnn1f8z aplikacją xiaomi home. Mam wersję 5.6.6 i testowałem różne regiony jednak zawsze mam to samo: 1. żarówka wykrywana jest bezproblemowo 2. aplikacja łączy się z nią bez problemu, wysyła plik 3. problem jest z ustanowieniem połączenia żarówki z wifi (sieć 2.4, testowane różne hasła), po zalogowaniu się do routera widzę że żarówka podłączyła się do sieci jednak aplikacja cały czas nie łączy.wyskakuje komunikat : przekroczono czas połączenia z secią Jest na to jakaś rada? Prosił bym o nie wysyłanie tematu do KOSZA jesli temat był omawiany prosił bym o linka , szukałem cały dzień , ale za każdym razem jak ktoś zadaje podobne pytanie temat zostaje zamknięty Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted October 21, 2019 Share Posted October 21, 2019 (edited) masz zbyt wysoki numer xiaomi id > 2147483647 (int32). firmware zarowki nie ogarnia. musisz zalogowac sie na inne konto (w linku ponizej masz takie techniczne konto yeelight), dodajesz zarowke, aktualizujesz firmware jest jest aktualizacja i potem juz mozesz podpiac na swoje. jesli aktualizacji nie ma to niestety zostaje tylko zalozyc nowe konto i liczyc, ze wypadnie niski numer. https://miuipolska.pl/forum/topic/41836-xiaomi-bedside-lamp-problem-z-siecią/?tab=comments#comment-503584 Edited October 21, 2019 by rezmus Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomkasz20 Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 Mam ten sam problem. Niestety podany w linku przekierowującym login i hasło nie działają. Czy jest ktoś w stanie podesłać działające konto pod upgrade firmware żarówki? Z góry dziękuję. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rezmus Posted November 20, 2019 Share Posted November 20, 2019 philips? nie ma firmware z poprawka na to. yeelight moze byc. Link to comment Share on other sites More sharing options...
japaqc Posted May 8, 2020 Share Posted May 8, 2020 dziala jeszcze jakies konto techniczne? Kupilem dziecku lampe Yeelight Kids. I ani jak nie moge sparowac z WiFi, kontem Mi lub Yeelight. Moze aktualizacja by pomogła? Metodą prob i błędów udało sie. Moze komus sie przyda: Lampa polaczyla sie z chińskim serwerem z apka Yeelight. Zaktualizowalem oprogramowanie. Następnie dodalem lampe na serwer Afryka i Europa. A stamtad juz Xiaomi Home sobie sama pobrala (mam sparowane konta). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now