azzn1978 Opublikowano 4 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2019 (edytowane) Witam. Zareklamowałem swój telefon (xiaomi redmi note 6 pro) w internetowym sklepie. Nie działał górny głośnik, więc rozmowy były możliwe tylko w trybie głośnomówiącym. Po wysłaniu , serwis odrzucił reklamację oznajmiając, iż telefon jest wygięty i przez to tracę prawo do napraw gwarancyjnych. Czy ktoś miał podobny problem? Czy takie wygięcie może wpłynąć na awarię głośnika? Dodam że tel umieściłem od razu w etui, oraz nie używałem go w jakiś sposób odbiegający od normy. Edytowane 4 Października 2019 przez azzn1978 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się