henkor Opublikowano 31 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2019 Po aktualizacji app Amazfit w połowie lipca nie mogłem połączyć zegarka z telefonem. Resetowanie do ustawień fabrycznych nie pomogło. Po zeskanowaniu ko du z zegarka - nic się dalej nie działo. Jeszcze raz to samo - i nic. Zegarek prawie nowy (na gwarancji) więc wysłałem do serwisu (Wrocław). Wrócił po kilku dniach. Serwis napisał, że zegarek był sprawny i nic z nim nie robili. Zeskanowałem kod z zegarka (ciągle ta sama aplikacja w telefonie i sukces - poszło jak po maśle. W dniu 31.07. aplikacja Amazfit w telefonie znowu się zaktualizowała. I znowu zegarek nie jest połączony z telefonem. Czy mieliście takie sytuacje? Jak z tym sobie poradzić? Proszę o pomoc!!! HK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się