Skocz do zawartości

Aktualizacja app Amazfit i Stratos nie paruje się.


henkor

Rekomendowane odpowiedzi

Po aktualizacji app Amazfit w połowie lipca nie mogłem połączyć zegarka z telefonem. Resetowanie do ustawień fabrycznych nie pomogło. Po zeskanowaniu ko du z zegarka - nic się dalej nie działo. Jeszcze raz to samo - i nic.

 Zegarek prawie nowy (na gwarancji) więc wysłałem do serwisu (Wrocław). Wrócił po kilku dniach. Serwis napisał, że zegarek był sprawny i nic z nim nie robili.

Zeskanowałem kod z zegarka (ciągle ta sama aplikacja w telefonie i sukces - poszło jak po maśle.

W dniu 31.07. aplikacja Amazfit w telefonie znowu się zaktualizowała. I znowu zegarek nie jest połączony z telefonem.

Czy mieliście takie sytuacje?

Jak z tym sobie poradzić?

Proszę o pomoc!!!

HK.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...