henkor

Nowi użytkownicy
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About henkor

  • Rank
    Nowy
  1. Po aktualizacji app Amazfit w połowie lipca nie mogłem połączyć zegarka z telefonem. Resetowanie do ustawień fabrycznych nie pomogło. Po zeskanowaniu ko du z zegarka - nic się dalej nie działo. Jeszcze raz to samo - i nic. Zegarek prawie nowy (na gwarancji) więc wysłałem do serwisu (Wrocław). Wrócił po kilku dniach. Serwis napisał, że zegarek był sprawny i nic z nim nie robili. Zeskanowałem kod z zegarka (ciągle ta sama aplikacja w telefonie i sukces - poszło jak po maśle. W dniu 31.07. aplikacja Amazfit w telefonie znowu się zaktualizowała. I znowu zegarek nie jest połączony z telefonem. Czy mieliście takie sytuacje? Jak z tym sobie poradzić? Proszę o pomoc!!! HK.