Misiek666 Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 (edited) Od jakiegoś czasu po ok 3-4 h słuchania muzyki Box zaczyna ostro przycinać i trzeba go zresetować (kabelek off/on). Czy to wina softu? Można coś z tym zrobić? Od razu zaznaczam, że muza leci bezpośrednio z Boxa (cast z tel) do Yamahy (dopiero z Yh sygnał leci do TV), więc to nie jest wina tv. Z góry dzięki za podpowiedzi. Edited December 16, 2018 by Misiek666 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarecQi Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Też tak mam. Mi osobiscie to nie przeszkadza, na SmartTv LG z WebOs mam również ten sam problem, a tv z 2018r. 65" WebOs 5.3 Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666 Posted December 16, 2018 Author Share Posted December 16, 2018 (edited) 12 minut temu, MarecQi napisał: Też tak mam. Mi osobiscie to nie przeszkadza, na SmartTv LG z WebOs mam również ten sam problem, a tv z 2018r. 65" WebOs 5.3 Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Przycinanie muzyki Ci nie przeszkadza? Dla mnie jest to problem nad którym nie mogę przejść obojętnie. Kupiłem ten sprzęt głównie do obsługi Spotify. Edited December 16, 2018 by Misiek666 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarecQi Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Rzadko kiedy 3h z rzędu słucham hehe A jak nawet to po prostu restart Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666 Posted December 16, 2018 Author Share Posted December 16, 2018 Ja słucham muzyki ok. 15.5h na dobę, z czego ok. 5-6h na mi boxie po przyjsciu z pracy. Mógłbym słuchać bezproblemowo wrzucając muzę bezpośrednio z n8 po bt, ale szkoda mi baterii w tel i jednak dźwięk po kablu brzmi lepiej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MarecQi Posted December 16, 2018 Share Posted December 16, 2018 Jak domniemam praca... No nic chyba nie poradzisz, ja bynajmniej z tym nie walczylem. Spróbuj Full Wipe, może coś pomoże. A jak nie to Apple Tv działa w 100% poprawnie. Wysłane z mojego MI 8 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Misiek666 Posted December 16, 2018 Author Share Posted December 16, 2018 Napiszę pytanie na support. Jak nic nie poradzą to chyba reklamacja podejrzewam, że wina leży po zbyt małej ilości ram i kiepskiej optymalizacji softu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now