Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry,

posiadam wersję 10.0.3.0 Global, nie znam się na romach i nie umiałbym z pewnością zainstalować romu Polska. 

Włączam na różne sposoby hot spot, mam dwie karty SIM w telefonie i internet działa, próba połączenia laptopa z siecią się nie udaje, a nawet jak się udaje,

to pokazuje "brak internetu". Proszę o pomoc, jest mi to potrzebne do pracy i bez tego telefon nadaje się do wyrzucenia dla mnie.

Opublikowano

Masz w sofcie wybrane z której karty SIM ma działać internet tak? Jaka sieć? Co pokazuje Windows w rozwiązywaniu problemów? Ew sprawdź jeszcze inne pasma (np przełącz z 2.4 na 5 lub w 2 stronę), nadaj własne hasło, sprawdź czy nie masz limitu danych oraz czy nie masz limitu urządzeń (UStawienia->Hotspot->Połączone urządzenia). Sprawdź tam także, czy laptop rzeczywiście się połączył z telefonem.

Opublikowano

Karta 1 - nju

Karta 2 - Orange, na to jest LTE i dane mobilne,

nadałem własne hasło własną nazwę, poniewaz zmieniałem to kilka razy, aby się upewnić, czy ok, rezultat jest taki, że muszę, aby działało, wyłączyć dane mobilne i włączyć jeszcze raz w momencie jak już hotspot jest włączony, to samo (czyli zadziałanie) daje zmiana danych moblilnych na drugą z kart. To jednak sprawia problemy, ja w pracy potrzebuję natychmiastowego działania. Komputer długo łączy się z siecią, byle jak ją postawię, hasło proste, nazwa sieci prosta, żadnych ograniczeń nie mam nigdzie, ani po stronie operatorów, ani telefonu, dokładnie sprawdzałem. Mogę jeszcze ewentualnie (telefon kupiony dopiero) zresetować go i na nowo skonfigurować, ale boję się, że to nic nie da. Nie mam bladego pojęcia dlaczego tak przycina, postawienie hot spota bez hasła też nic nie daje, bo też jest problem, blokada.

Opublikowano