karolina06041992 Opublikowano 26 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2018 (edytowane) Witam, po ostatniej aktualizacji systemu 8.1.0 mam problem z tetheringiem. Internet w telefonie jest i działa. Inne urządzenia łączą się, lecz wyskakuje komunikat o braku połączeniu z siecią. Przetestowane na kilku telefonach i dwóch boxach tv. Udało mi się połączyć box z internetem jednak brak wtedy internetu w telefonie (tryb offline). Da się coś z tym zrobić? Proszę o pomoc Ewentualnie czy jest prosty sposób aby cofnąć aktualizacje systemu? Sprawa jest dla mnie ważna. Co robić? Edytowane 27 Października 2018 przez karolina06041992 Dodatkowe informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rimanov Opublikowano 30 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2018 Rozumiem, że zasięg sieci jest pewny Czy udostępnianie internetu przez bluetooth również nie działa? Możesz na początek spróbować uruchomić telefon ponownie, lub ewentualnie jeśli nie zależy Ci na danych aplikacji, to zrobić przywracanie do ustawień fabrycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agaikidoka Opublikowano 4 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2018 (edytowane) Hej, mam dokładnie ten sam problem działa tylko z innym telefonem, a z komputerem i PS4 nie. Twardy reset nie zadziałał. Edytowane 4 Listopada 2018 przez agaikidoka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rimanov Opublikowano 13 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2018 (edytowane) Czy w zabezpieczeniach hotspotu w telefonie jest hasło? Jeśli tak, to spróbuj utworzyć punkt dostępowy jako otwarty, czyli bez hasła, i wtedy zobacz, czy się połączy. Jeszcze jedna sprawa - warto sprawdzić (zależy to od modelu telefonu) czy udostępnianie wifi w telefonie jest na paśmie 2,4GHz czy 5GHz. Nie wszystkie urządzenia obsługują pasmo wifi 5GHz, więc jeśli w telefonie hotspot ustawiony będzie na 5GHz, to np. TV czy telefon który tego pasma nie obsługuje nie połączy się. Edytowane 13 Listopada 2018 przez rimanov Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mad3x Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 U mnie również wystąpił ten problem. Rozwiązaniem okazało się przywrócenie ustawień APN do fabrycznych. (ustawienia / sieć i internet / sieć komórkowa / zaawansowane - punkty dostępowe / w moim przypadku "orange internet"), potem modyfikacja PROTOKÓŁ APN: IPv4/IPv6 Domyślnie było samo IPv4 :) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antrus Opublikowano 4 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2018 mam bardzo podobnie, lecz niestety resetowanie ustawien APN nic nie dało. czy ktos moze doradzic, w ktorym miejscu ustawia sie IPv4 lub IPv6 - w ustawieniach sieciowych nigdzie tego nie widze... a moze ktos probowal przywrocic telefon calkowicie do ustawien fabycznych? pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się