wierciu Opublikowano 1 Czerwca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2018 Cześć. Mam problem z synchronizacją i przesyłem danych ze szczoteczki do aplikacji Mi Home. Ściągnąłem aplikację Mi Home na iPhone. Odpalam, wyszukuję szczoteczkę na liście urządzeń i paruję z aplikacją do tego momenty wszystko jest ok. Ale po sparowaniu pojawia się informacją, że jest nowa wersja oprogramowania dla szczoteczki ale nie da się jej pobrać. Cały czas jest "connection time out". Do tego szczoteczkę używam już od 2 tygodni i nie przesłała do aplikacji żadnych danych. Cały czas po synchronizacji jest info, że "no new data" . No i cały czas ma aktywne połączenie bluetooth. Niebieska lampka na szczoteczce sały czas się pali w wtedy nie da się używać szczoteczki. Muszę gasić bluetooth aby włączyć szczoteczkę. Czy ktoś wie o co może chodzić? Czy to może wina tego że szczoteczka nie współpracuje z iphone? A może coś innego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Artekz Opublikowano 28 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2019 Mam podobny problem i nie jest to wina systemu. Takie same objawy na androidzie 9. Szczoteczka dodana do mihome ale bez możliwości aktualizacji i pobierania danych. Zarówno na serwerze europejskim jak i chińskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomiq75 Opublikowano 5 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2019 U mnie problemu niema.Czesem trzeba 2 razy synchronizowacSerwer China Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się