Skocz do zawartości

Xiaomi Mijia Sonic Electric Toothbrush


wierciu

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć. Mam problem z synchronizacją i przesyłem danych ze szczoteczki do aplikacji Mi Home. 

Ściągnąłem aplikację Mi Home na iPhone. Odpalam, wyszukuję szczoteczkę na liście urządzeń i paruję z aplikacją do tego momenty wszystko jest ok. Ale po sparowaniu pojawia się informacją, że jest nowa wersja oprogramowania dla szczoteczki ale nie da się jej pobrać. Cały czas jest "connection  time out". Do tego szczoteczkę używam już od 2 tygodni i nie przesłała do aplikacji żadnych danych. Cały czas po synchronizacji jest info, że "no new data" . No i cały czas ma aktywne połączenie bluetooth. Niebieska lampka na szczoteczce sały czas się pali w wtedy nie da się używać szczoteczki. Muszę gasić bluetooth aby włączyć szczoteczkę. Czy ktoś wie o co może chodzić? Czy to może wina tego że szczoteczka nie współpracuje z iphone? 

A może coś innego? 

PSJe0he7SkWIUsQPUFztcA.jpg

fullsizeoutput_301b.jpeg

fullsizeoutput_301c.jpeg

fullsizeoutput_301e.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • mrosi zmienił(a) tytuł na Xiaomi Mijia Sonic Electric Toothbrush
  • 6 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...