Garbulix Opublikowano 4 Maja 2018 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2018 Cześć! Piszę do Was w imieniu swojej partnerki, którą przekonałem do kupna Xiaomi Mi A1, z którego jest bardzo zadowolona, ale... (i tutaj opisuję problem) Zanim nabyła ona A1, posiadała już Huawei Color Band A2, który z jej poprzednik Huawei Y6 (z Androidem 5) działał bez problemu. Problemy pojawiły się dopiero po zmianie telefonu - opaska nie jest połączona z telefonem dłużej niż jeden-dwa dni. Po samoistnym rozłączeniu, nie da się jej połączyć z telefonem do czasu zrestartowania telefonu. Aplikacja Huawei ma wszelkie możliwe uprawnienia - może ona działać w tle, lokalizacja jest włączona (podobno ma to jakieś znaczenie w nowym Androidzie), skanowanie Bluetooth (w ustawieniach lokalizacji) też jest włączone. Mi A1 ma najnowszą wersję oprogramowania. Opaskę testowałem też na swoim telefonie (tutaj już Neffos X1 Lite z Androidem 7) i nie było żadnych problemów - połączenie było stabilne przez kilka dni. Czy Mi A1 (lub ogólnie nowy Android) ma jakiś dziwny sposób czyszczenia cache'u, czy coś? Dlaczego telefon ma problem z połączeniem aż do restartu? Dla niewtajemniczonych dodam, że opaska łączy się z telefonem dość dziwnie - nie da się z nią połączyć przez systemowy menedżer BT - tylko przez dedykowaną aplikację. Po połączeniu nie wyświetla się ona w systemie jako urządzenie sparowane - to chyba zabezpieczenie, żeby opaska działała tylko z aplikacją producenta (wiem, że słabe, ale MiBand 2 jednak jej nie odpowiadał). Można nią zarządzać tylko przez aplikację Z góry dzięki za pomoc Bartek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojthek Opublikowano 15 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2018 U mnie to samo. Faktycznie pomaga ponownie uruchomienie telefonu ale znalazłem szybsze rozwiązanie. Nalezy wejść w menadżer aplikacji, a następnie wymuś zatrzymanie aplikacji Huawei Wear. Kiedy ponownie uruchomisz wspomniana aplikacje opaska ponownie sparuje się z telefonem. W nowszym androidach wystarczy chwile przytrzymać ikonę Huawei Wear - wyskoczy ikona informacje o aplikacji i nastepnie wymus zatrzymanie aplikacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugobossbb Opublikowano 5 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2018 Ten sam problem z Redmi Note 4 :/ Ma ktoś na to rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bledus Opublikowano 26 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2019 Żona ma identyczny problem - telefon redmi 5 - Identyczna sytuacja - opaska Huawei color band a2. Czy ktoś rozwiązał ten problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flisu Opublikowano 14 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 U mnie jest problem z opaska huawei taki. Pasuje się normalnie bez problemu ,gdy oddale się od telefonu to norma ze straci zasięg ale po powrocie w zasięg blutucza nie łączy się automatycznie tylko dopiero jak odblokuj telefon. Męczy mnie to bo ja muszę myśleć za telefon. Samsung s9 + antek 9. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agagim Opublikowano 7 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2019 Dnia 14.06.2019 o 12:49, flisu napisał: U mnie jest problem z opaska huawei taki. Pasuje się normalnie bez problemu ,gdy oddale się od telefonu to norma ze straci zasięg ale po powrocie w zasięg blutucza nie łączy się automatycznie tylko dopiero jak odblokuj telefon. Męczy mnie to bo ja muszę myśleć za telefon. Samsung s9 + antek 9. Czy Pan rozwiązał swój problem. Mam ten sam i już nie wiem co robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się