Skocz do zawartości

Porada w kwestii aktualizacji dla laika


DanteGamer

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim. Jestem zupełnym laikiem zarówno jeśli chodzi o użytkowanie forum, jak i samego MIUI. Nie mam żadnego obeznania w kwestii recovery, roota, ROMów i wszelkich zagadnień wykraczających poza podstawowe użytkowanie telefonu. Jak się okazało aktualizacje również należą do tych zagadnień. 

Przez jakiś czas po kupnie sprawdzałem aplikację o nazwie 'aktualizacje', by żadnej aktualizacji nie ominąć. Myślałem, że informacja o dostępności nowej aktualizacji jak i sama aktualizacja do pobrania będą dostępne w tym miejscu. Po tym jak wyczytałem na forum, że sprawa nie jest tak prosta, a każda wersja ma swoje słabe i mocne strony, stwierdziłem że trochę obawiam się z tym bawić. 

Od jakiegoś czasu, gdy próbuję wybudzić telefon, ekran pozostaje czarny i muszę zresetować telefon. Ludziom z tym problemem polecano zmianę wersji i pomagało to, dlatego postanowiłem zrobić to samo. Jednak nie mam zielonego pojęcia jak się za to zabrać. Mam obecnie wersję 5.10.8 i jestem jak dziecko we mgle.

Dlatego zwracam się do Was o pomoc - jaką wersję powinienem zainstalować i jak to zrobić, by pozbyć się tego uciążliwego problemu, a jednocześnie nie mieć nowego? Nie musi to być wersja po polsku, aczkolwiek raczej się przyzwyczaiłem, więc gdybym miał wybierać to już tę polską. Tym bardziej, że jak dla mnie jest bardzo dobrze przetłumaczona.

Z góry dzięki za odpowiedzi, doceniam wszelką pomoc :)

EDIT: Może niepotrzebnie, ale chciałbym dodać, że wolałbym się nie bawić we wszelkiego rodzaju odblokowywanie bootloadera czy też rootowanie telefonu - nie chciałbym robić nic, czego by Xiaomi nie autoryzowało, ani niczego co wymagałoby większego zasobu wiedzy i doświadczenia niż podstawowe. Potraktujcie mnie jak dziecko :)

Edytowane przez DanteGamer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach