Skocz do zawartości
  • 0

Pierwszy Android,przesiadka z WP,Redmi Note 3 Pro,gdzie kupić?


Julka

Pytanie

Witajcie :-)

Planuję rewolucyjną zmianę w swoim życiu. ;-) Zamierzam przesiąść się z Lumii na Xiaomi,najprawdopodobniej Redmi Note 3 Pro. Przeczytałam pół Internetu na temat tego telefonu,ale teraz mam tylko większy mętlik.

Gdzie go kupić, jaką wersję wybrać biorąc pod uwagę,że jestem laikiem w temacie i nie poradzę sobie samodzielnie z bardziej skomplikowanymi sprawami(prostsze ogarnę przy pomocy Google pewnie),czy np.Global będzie dla takiego początkującego użytkownika ok?

Czy dopłacać do gwarancji,jaką przesyłkę wybrać? Założyć najpierw konto na PayPal? Jeśli tak,to może najpierw jakąś kartę walutową muszę mieć? Koszty mają dla mnie oczywiście duże znaczenie,chcę jak najbardziej je ograniczyć.

Proszę o rady i ewentualnie przeniesienie tematu,jeśli w niewłaściwym miejscu go umieściłam. Jeszcze nie ogarniam układu forum.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Jeżeli sobie nie poradzisz w wgrywaniem nowego softu (konkretnie miuipolska) to powinnaś kupić telefon w PL u jakiegoś sprzedawcy, który ci taki system zainstaluje, przynajmniej ja tak zrobiłem i jestem zadowolony. Ewentualnie możesz kupić motel RMN3 Pro z dopiskiem SE, który ma global - czyli dokładnie taki jak w sklepie x-kom  (a możesz taki telefon kupić też na allegro i chyba również na aliexpres). Wg mnie pozostałe twoje pytania i ewentualne odpowiedzi będą konsekwencją podjętej decyzji co z softem, próbujesz sama czy zlecasz to komuś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Najtaniej i najmniej problemowo byś miała po prostu u Goldwaya, zamawiając z Seller Shipping Method za ~10USD przyjdzie paczka prosto do domu, bez VAT. Wgrywa również globala stable z OTA (można jeszcze przypomnieć w wiadomości). Płacić można przez Przelewy24 na Aliexpresie.