flood Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) Swój pierwszy telefon Xiaomi zakupiłem u oficjalnego polskiego dystrybutora. Zapłaciłem więcej 1799zł i myślałem że wraz z wysoka ceną będzie wysoka jakość. Myliłem się. Nie wiem jak to jest z innymi romami, w związku z tym że to moje pierwsze Mi to nie za bardzo się orientuję ale liczyłem na to że dostanę telefon zlokalizowany na Polskę. A tu nie dość że telefon nie ma polskiego języka, to jeszcze w opcji wyboru lokalizacji najbliższe są Ukraina / Hiszpania / Turcja. Więc nawet polskiej lokalizacji telefonu wybrać nie mogę. W dodatku telefon miał dotrzeć do mnie w ciągu 2 dni (zamówiłem w niedzielę więc na wtorek powinien być) a był w środę. Może się czepiam. ale płacę i wymagam. Póki co jedyny dokument zakupu jaki mam to proforma którą mogę wydrukować ze strony X-kom. Kolejna sprawa po zdjęciu foli ekran wyglądał jakby go ktoś mokrą ścierą przecierał i są ślady brudnej wody. Pudełko było zafoliowane. Jak na ABCDatę która jest oficjalnym dystrybutorem nie spodziewałem się tylu niedociągnięć. Póki co pozytywów zakupu w X-kom nie widzę. Edytowane 12 Października 2016 przez flood Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter26 Opublikowano 12 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 X-kom ma telefony od ABC Data.Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flood Opublikowano 12 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Października 2016 (edytowane) 30 minut temu, piter26 napisał: X-kom ma telefony od ABC Data. Wysłane z mojego Mi-4c przy użyciu Tapatalka Mój błąd masz rację. Poprawię Edit: Po udate OTA zarówno język polski jak i lokalizacja się pojawiły, co nie zmienia faktu że za tę cenę powinno ot być od początku. Edytowane 12 Października 2016 przez flood Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
painball Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Nie no już bez przesady. X-Kom jak kolega wyżej wspomniał ma od ABC Data więc pretensje raczej do nich. W X-Komie kuuuupęęęęę kasy zostawiłem i bronić ich będę swoją piersią. Ostatnio z dużych zakupów kupowałem laptopa za blisko 7 kloca i odebrałem dopiero 3ci w sklepie ze względu na nierówne podświetlenie matrycy we wcześniejszych dwóch. Nigdy nikt się nie czepiał. Zawsze masz 2 tygodnie na zwrot. Możesz się pobawić i stwierdzić, że to jednak nie jest to czego szukałeś. Zawsze mili, uśmiechnięci, doradzą, nie naciągną. Przynajmniej w Gdańskim Manhatanie. Tak samo jak gwarantem nie są Coś się spieprzy to odeślą do ABC Data. ABC Data odrzuci gwarancję bo coś tam i też do X-Komu będziesz miał pretensję? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajeh Opublikowano 29 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2018 Pozwolę sobie odkopać temat - odsyłałam w październiku zeszłego roku mojego 4X na gwarancję i X-kom kazał słać bezpośrednio do "ich serwisanta od Xiaomi" czyli CCS, a nie ABC Data. Jeżeli nic się w tym temacie nie zmieniło i CCS nadal serwisuje dla X-koma, to polecam się trzy razy zastanowić czy warto kupować u nich telefon bo CCS to jakaś kpina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 ABC Data jest hurtownia nie serwisem wiec nie dziw sie ze odsylka do serwisu ABC ma SBE oraz CCS. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sajeh Opublikowano 30 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 (edytowane) Cytat ABC Data jest hurtownia nie serwisem wiec nie dziw sie ze odsylka do serwisu ABC ma SBE oraz CCS. Szkoda, że obsługa klienta jest u nich na tak niskim poziomie. Edytowane 30 Stycznia 2018 przez sajeh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2018 20 godzin temu, sajeh napisał: Szkoda, że obsługa klienta jest u nich na tak niskim poziomie. No tego to juz nie ocenie, za malo sie te modele psuja bym mogl ocenic te dwa serwisy majac duze rozeznanie a nie kilka sztuk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi