Jump to content

Question

Posted

Witam, jest to moj pierwszy post na tym forum. 

mam dylemat odnosnie kupna nowego telefonu z stajni "xiaomi". Dlatego postanowiłem zalozyc tutaj konto i sięgnąc po rade ekspertów. Z góry dziękuje wszystkim wypowiadającym się w tym temacie osób. 

Mój budźet: 800zł ( kupuje tylko z technosa - wysyłka z polski)
Moje wymogi:
-dobra bateria ( 1 dzien bez ładowania przy umiarkowanym korzystaniu to minimum)
-płynność systemu (korzystam tylko z portalów społecznosciowych ( +spotify) oraz podstawowych fukcji telefonu,
-w miare dobry aparat, ktory pozwala na wykonywanie zdjęc w dobrej ostrosci :)
-ekran - preferowałbym 5cali (lub nawet mniej) jednak 5,5" przeboleje przy bdb reszcie( redminote)

prosze o propozycje telefonów :P
I jeszcze pytanko odnosnie usługi "
Odblokowanie & instalacja oprogramowania MIUIPolska (RN3 Pro, Redmi 3, Redmi 3 Pro, Redmi 3S) " w sklepie Technos za 40zł
warto?
jestem totalnym laikiem w sprawach wgrywania softu itd. 
czy kupując tą opcje moj swiezo kupiony telefon bedzie sprawny i gotowy do uzytku?

miłego dnia. pozdrawiam

12 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Sugerujesz zebym kupił telefon z chin?
a jak z gwarancją i czasem dostawy? ( nie ukrywam ze telefon potrzebuje na "teraz")

Xiaomi Mi4C 2+16 GB Dual Sim LTE (Dark Grey)

Xiaomi MI4 LTE 5'' 3080 mAh Metal (Biały)

Xiaomi Redmi 3S LTE 3+32GB Dual SIM 4100 mAh (Złoty)

Xiaomi Redmi 3 LTE 2+16GB Dual SIM 4100 mAh (Biały)

Xiaomi Redmi 3 Pro LTE 3+32GB Dual SIM 4100 mAh (Złoty)

Xiaomi Redmi Note 2 LTE 2+16GB Dual Sim (Biały)

• 0
Posted (edited)

1 dzień katowania to każdy z tych telefonów wytrzyma.

aparat najlepszy w MI4C. w reszcie dobre lub bardzo dobre

płynny jest każdy

dwa ostatnie mają 5,5", reszta 5.

jakoś musisz doprecyzować wymagania :)

nic nie chcę sugerować :)