RozbójnikWojtas Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Witam, 20 czerwca zamówiłem sobie case i szkło hartowane do xiaomi mi 5 z powyższej stronki, oczywiście od zaufanych sprzedawców. Zapłaciłem metodą przelewy 24, ale niestety problem jest taki, że niby mam jeszcze raz zapłacić za to.. Myślałem, że to jakiś błąd czy coś, ale dziś mi przyszedł email, że moje zamówienia zostały zamknięte, bo niby nie zapłaciłem... Ale na poczcie mam wiadomość z przelewy24, iż XX czerwca zapłaciłem za to. Co zrobić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek1999 Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Witam, 20 czerwca zamówiłem sobie case i szkło hartowane do xiaomi mi 5 z powyższej stronki, oczywiście od zaufanych sprzedawców. Zapłaciłem metodą przelewy 24, ale niestety problem jest taki, że niby mam jeszcze raz zapłacić za to.. Myślałem, że to jakiś błąd czy coś, ale dziś mi przyszedł email, że moje zamówienia zostały zamknięte, bo niby nie zapłaciłem... Ale na poczcie mam wiadomość z przelewy24, iż XX czerwca zapłaciłem za to. Co zrobić? Wyślij do nich potwierdzenie przelewu na maila. Sent from Redmi Note 2 Prime Link to comment Share on other sites More sharing options...
RozbójnikWojtas Posted July 8, 2016 Author Share Posted July 8, 2016 14 minut temu, Tomaszek1999 napisał: Wyślij do nich potwierdzenie przelewu na maila. Sent from Redmi Note 2 Prime Podałbys emaila? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszek1999 Posted July 8, 2016 Share Posted July 8, 2016 Podałbys emaila? Nie mam pojęcia jaki ich mail jest Sent from Redmi Note 2 Prime Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts