Jump to content

Recommended Posts

Posted

Witam, 20 czerwca zamówiłem sobie case i szkło hartowane do xiaomi mi 5 z powyższej stronki, oczywiście od zaufanych sprzedawców. Zapłaciłem metodą przelewy 24, ale niestety problem jest taki, że niby mam jeszcze raz zapłacić za to.. Myślałem, że to jakiś błąd czy coś, ale dziś mi przyszedł email, że moje zamówienia zostały zamknięte, bo niby nie zapłaciłem... Ale na poczcie mam wiadomość z przelewy24, iż XX czerwca zapłaciłem za to. Co zrobić?

Posted
Witam, 20 czerwca zamówiłem sobie case i szkło hartowane do xiaomi mi 5 z powyższej stronki, oczywiście od zaufanych sprzedawców. Zapłaciłem metodą przelewy 24, ale niestety problem jest taki, że niby mam jeszcze raz zapłacić za to.. Myślałem, że to jakiś błąd czy coś, ale dziś mi przyszedł email, że moje zamówienia zostały zamknięte, bo niby nie zapłaciłem... Ale na poczcie mam wiadomość z przelewy24, iż XX czerwca zapłaciłem za to. Co zrobić?

Wyślij do nich potwierdzenie przelewu na maila.

Sent from Redmi Note 2 Prime

  • mrosi locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...