Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, używam Miui 7.2 wersja Stable. 

Nie zmieniałem softu,  bo jestem nieogarniety w tych sprawach,  i nie chce nic popsuć. 

Mój problem polega na tym,  ze większość aplikacji  wylacza mi się po paru minutach/sekundach uzywania.  Jest to bardzo denerwujące i nie wiem co zrobic, jestem zielony w tych sprawach,  mógłby ktos mi pomoc? 

Kolejny problem to taki,  że gdy uzywam snapchata (go też ciągle crashuje) i chce zrobic video to strasznie laguje, trzęsie sie obraz i przyciemnia sie obraz. 

Jezeli ktos mialby czas na wyjaśnienie mi jak mam uporać sie ze swoimi problemami,  bylbym bardzo wdzięczny. 

Dodam ze próbowałem odblokować bootloader ale stawalo w 50procentach i nic sie nie działo  Podobno trzeba wgrac Dev rom ale ja tego nie umiem jak ktoa ma jakis poradnik napisany prostym językiem to bym prosił. Dzięki z góry za pomoc i w ogóle za przeczytanie tego tematu 

Opublikowano

Obstawiam że telefon kupiony i soft który w nim siedzi jest niewiadomego pochodzenia naszpikowany syfem. Jedyne co ci zostaje jeśli tylko nie chcesz wgrywać naszego MIUI to zrobić wipe, chociaż wg. mnie to umiejętnośći potrzebne do zmiany romu i zrobienia wipe są jednakowe. 

Proponuje, wgrać czysty rom. 

Wejdź do aplikacji aktualizacje, kliknij trzy kropki i uruchow w recovery. Później w samym recovery za pomocą klawiszy głośności wybierz język i opcje wipe, po czym zatwierdź. Po tej operacji telefon chwile będzie sie restartował.

Opublikowano

Wszystko fajnie tyle ze nie ma odblokowanego bootloadera,wiec nie ma recovery.

Wgraj rom na zablokowanego bootloadera,poradniki masz na forum tylko trzeba czytać z zrozumieniem.

Możesz tez zablokować aplikacje zęby ci się nie wyłączały.

Opublikowano

Nah... Podepnij pod PC w trybie download, odpal MiPcSuite, zainstaluj najnowsze MIUI od Xiaomi, następnie przywróć do fabrycznych.