Skocz do zawartości
  • 0

Xiaomi redmi note 2 vs Xiaomi redmi 3?


lolek5733

Pytanie

7 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

  • 0

Też nad takim porównaniem się zastanawiam. Mnie trochę przeraża w redmi note 2 wielkość 5.5 cala to trochę za dużo.

Początkowo brał bym redmi note 2, ale redmi 3 jest też interesujący. Poszukuję tylko rodzimego sprzedawcy, który sprzedaje telefony

z wgranym maszym softem i językiem polskim. Nie chcę kupić z chińskim syfem a potem samemu coś wgrywać.

Nie znam się na tym. 

Pozdrawiam

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Już kiedyś jeden telefon wyyrzuciłem przez takie wgrywanie, dlatego wolę kupić gotówca, no chyba że podrzucisz

co ciekawego ja i co mam wykonać.

Znalazłem sprzedawcę który chyba jest wiarygodny i sprzedaje telefony już bez chińszczyzny.

Muszę tylko zdecydować, który zakupić.

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-2-16gb-z-polskim-oprogramowaniem-i6032026146.html

Lub

http://allegro.pl/xiaomi-redmi-3-16gb-wysyl-z-pl-gratis-sluchawki-i6120602711.html

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Wejdź sobie w dział dla konkretnego modelu i poświęć godzinę i poczytaj. Ten redmi 3 ma jakiegoś śmiecia zainstalowanego. Jaki telefon uwaliles? Tutaj masz ogromne wsparcie userow. Jak coś pójdzie nie tak-zawsze ktoś pomoże. Warunek jest jeden- musisz spróbować. Naprawdę wszystko już było poruszane na forum, wystarczy poszukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 0

Jak najtaniej to bym nie kupował, jak najpewniej lepiej. I nie ważne co ma wgrane. Sam sobie wzucisz co chcesz. Czy na zablokowany bootloader czy sobie go odblokujesz i wzucisz na odblokowany. Może spróbuj wejść np na telchine i któryś z userow ma do sprzedania? Tam jest dosyć duży bazarek i nie raz można coś kupić w dobrej cenie. A i niektórzy już flashują miuipolska na życzenie. Żeby Ci utrudnić wybór to podpowiem Ci jeszcze mi4 ;) Ta sama cena

Odnośnik do komentarza