Skocz do zawartości

elma

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia elma

Mitu

Mitu (1/14)

  • First Post

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mam podobny problem z tym amortyzatorem. Posiadam model z zewnętrzną sprężyną (V3?). Zauważyłem blokowanie się łożysk na przegubach zawieszenia przy nawet umiarkowanym skręceniu tulejek, głośne stuki podczas pokonywania nierówności (brak tłumienia odbicia), kiepski pomysł na mocowanie błotnika, źle dobrane podkładki (zbyt duży luz - średnica). Dodatkowo z tych elementów łożyskowych wycieka smar. Pytania do kolegi wjarzab - - Jak wyciągnąć łożyska F698? Potrzebny jakiś specjalistyczny ściągacz? - Jakie wymiary podkładki - średnica wewnętrzna 8mm, średnica zewnętrzna?, grubość 0,8mm czy 1,0? - Na jakiej zasadzie te dodatkowe podkładki mają pomóc? - Może się mylę, ale mam wrażenie, że fabryczne podkładki przy niesprzyjających okolicznościach mogą ocierać się o metalowe uszczelnienie łożyska i w ten sposób blokować obrót. Czy mniejsze podkładki 8mm/10mm zamiast fabrycznych 8.3mm/13mm nie byłyby lepsze?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...