Skocz do zawartości

Joanna01

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Joanna01

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Tak usunęłam ja ze swego konta i nadal jest brak połączenia . Cały czas jest komunikat jak syn chce się połączyć ze ktoś inny jest podłączony . Zrobiłam wszytko tz usunęłam ja ze swojego konta , wyłączyłam Bluetooth , nawet odinstalowałam aplikacje i nadal on nie może się połączyć ://// A jak bez aplikacji aktywować hulajnogę ? Jestem lajkiem w tych sprawach niestety i potrzebuje pomocy . Już trochę nerwów i płaczu syna było :/ zreszta i moich bo to jest dość kosztowna ,,zabawka ,, ale wyczekiwana a tu takie coś ….. prosze o dalsze wskazówki bo sama sobie nie poradzę . Może to wina telefonu ?? Nie potrafię się rozłączyć z hulajnoga ? Już sama nie wiem …
  2. Witam Kupilam Hulajnogę Xiaomi 1s . Odrazu po wyjęciu z kartonu złożyliśmy i podłączyliśmy do ładowania . W tym czasie ściągnęłam aplikacje polecana tz xiaomi home i zrobiłam wszystko według wskazań żeby ja odblokować . Oczywiście udało się ale syn chciał tez mieć ta sama aplikacje i konto swoje . Zrobiliśmy to samo krok po kroku ale już nie mógł się połączyć z hulajnoga . Musiałam się rozłączyć , wylogować i wtedy ponownie próbowaliśmy . Niestety doszło do tego ze już żadne z nas nie może jej odblokować , nie możemy się połączyć z żadnego telefonu z hulajnoga . Po włączeniu cały czas pipczy , nie da sie jeździć bo miga tylne światełko czerwone , pipczy cały czas i prędkość do 10 km/h . Prosze o pomoc bo już nie mam pomysłów ci zrobić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...