Jump to content

Piotrek_Kor

Użytkownicy
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Piotrek_Kor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Dziecko przeszczęsliwe:) jeszcze raz wielkie dzięki za super profesjonalną pomoc. Pozdrawiamy Piotr i Luiza
  2. Cudownie:) działa i nie ma błędów Nie aktualizowałem a w MIHOME nie trzeba już było aktywować - była po fixie już aktywna:) BARDZO DZIĘKUJEMY ZA POMOC - gdzie mam wysłać dobrą flaszkę? Pozdrawiamy Piotr i Luiza
  3. Ok, Biorę się do roboty - wielkie dzięki, dam znać o rezultacie " MiHome będzie chciał aktualizować oprogramowanie i na tą propozycje możesz się zgodzić" -to zgadzać się czy lepiej nie?
  4. Dziękuję tylko ten plik jest do M365 - wystarczy zmienić w pliku info na 1s?
  5. tak, mam teraz hulajnogę do dyspozycji - faktycznie jest tak jak piszesz - błąd 22 i piszczy 2 razy długo i 2 razy krótko Usuwaliśmy kilkukrotnie MI HOME na kilku telefonach Dzisiaj udało nam się połączyć na telefonie POCO x3 PRO ale po filmie brak jest klawisza AKTYWUJ - naciśnięcie Koniec wyświetla parametry hulajnogi i dalej piszczy przywracanie w aplikacji do trybu fabrycznego restartuje hulajnogę ale błąd nie znika:(
  6. błąd jaki się pojawia w aplikacji SHU to 22- Invalid BMS config
  7. @Tidnes Bardzo dziękuję za odpowiedź, czy mogę prosić o krótką instrukcję czynności jakie powinienem wykonać w pobranej apce? "Przy pomocy SHUtil wycofaj do BLE129 oraz DRV221" Pozdrawiam. Piotrek PS. mieszkamy w Wawie a obdarowana hulajnogą jest w Lublinie - i teraz przejazd aby hulajnogę oddać na gwarancji do sklepu a potem za kilka tygodni odebrać to już robi się duży koszt a ponadto trochę niezręcznie wyszło z prezentem komunijnym, który będzie kilka tygodni w serwisie:(
  8. Dzieki za odpowiedź. Błędów nie było widać w aplikacji m365 tools. Reset nie dziala. Przy połączeniu xiaomi home nie odnajduje sprzętu zaś w xiomi flasher ją widzi. Problemem z gwarancja jest nasza odległość od chrześnicy-euro nie chce wymienić sprzętu a jedynie przyjąć gwarancję -minelo 2 tygodnie od zakupu. Musimy dojechać 200 km w kazda stronę-poza tym to długa historia i wole najpierw sam zdalnie to zrobić Czy jest jakaś możliwość przywrócenia starej wersji aplikacji samodzielnie tak aby nie utracić gwarancji?. Pozdrawiam i bardzo dziękuje za pomoc. Piotr
  9. Cześć Zakupiliśmy chrześnicy hulajnogę Xiaomi 1S na komunię i od początku jest z nią problem. Po złożeniu udało nam się z nią połączyć aplikacja XIAOMI HOME i zaktualizować zgodnie z wyświetlonym komunikatem w aplikacji. Niestety w trakcie aktywacji po filmie instruktażowym nie pojawił się klawisz "AKTYWUJ" - po usunięciu urządzenia z XIAOMI HOME i ponownej próbie dodania aplikacja już nie widzi hulajnogi. Na wyświetlaczu wciąż pojawia się znak klucza, sygnał dźwiękowy a hulajnoga rozpędza się do 10 km/h max Aplikacja XIAOMI FLASHER łączy się z hulajnogą ale klawisz Aktywuj nic zmienia w działaniu - reset czyli hamulec + manetka przyśpieszenia + power nie reagują. Hulajnoga jest na gwarancji ale mamy problem z odległością od chrześnicy - Czy jest możliwość, że coś nie dokręciłem podczas składania hulajnogi lub aktualizacja oprogramowania z XIAOMI Home spowodowała powyższy błąd? Pozdrawiam. Piotr
×
×
  • Create New...