Skocz do zawartości

gorzki

Użytkownicy
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe

  • Smartfon
    Redmi Note 9T

Osiągnięcia gorzki

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Aktualizując wątek napisze dla zainteresowanych, że telefon po ponownej naprawie wrócił. Wymieniona została płyta główna i większość problemów zniknęła, testuję i zobaczymy co dalej się wydarzy.
  2. Tak o wszystko pytają, gdyż dostajesz link do formularza zgłoszenia naprawy, proces jest raczej standardowy. Natomiast po naprawie odesłali mi porysowane urządzenie i stwierdzenie, że urządzenie nie zostało naprawione. Ponownie złożyłem reklamację, dzisiaj znowu wypełniłem dokumenty zgłoszenia naprawy i czekam. Uwierz, ze pisałem, ale mam wrażenie, że traktują bardzo obojętnie klienta. Dlatego po ponownym zgłoszeniu reklamacyjnym wreszcie dostałem odpowiedź i propozycję zgłoszenia naprawy, co zrobiłem i czekam.
  3. odpowiadając: ad1. nie mam pojęcia, po prostu odesłali telefon z adnotacją "brak naprawy" a próby uzyskania od nich odpowiedzi kończą się jednym zdaniem oderwanym z kontekstu zgłoszenia, wyraźnie sugerowali mi ponowną reklamację u sprzedawcy ad2. mi-home figuruje jako oficjalny dystrybutor i sprzedawca wg. wskazania MI Store / Arkadia w Warszawie - ale może ktoś mnie wprowadził w błąd?
  4. w mi-home tak to się nie odbywa, to trochę zbywanie klienta przez "napisz tutaj" a później "my Cię odeślemy tam" i gra toczy się już ponad miesiąc. Przy okazji zdobywam kolejny level doświadczenia jak wygląda proces reklamacji w tej firmie i na przyszłość rodzi to wiele wątpliwości :/ po zgłoszeniu reklamacyjnym brak jakiejkolwiek reakcji ze strony sprzedawcy, czekam cierpliwie do kolejnego tygodnia a później pewnie zacznę zabawę w prawne argumenty gdyż nie widzę innej alternatywy.
  5. złożyłem do nich reklamację zarówno wysyłając ją na wskazany mail reklamacje@ jak i w treści zgłoszenia zaznaczając, że jest to reklamacja, jednak mi-home twierdzi, że to rękojmia, ale w w stosunku do tego co piszesz oraz prawa, to nie zgadza mi się ich myślenie z rzeczywistością prawa i obowiązków reklamacji.
  6. Tylko okres umożliwiający zwrot sprzętu wynosi 14 dni, a od tego terminu minęło już więcej czasu w moim przypadku, więc zgodnie z przepisami wpadam w rękojmie. Mihome oddelegowało mnie do CCS, a CCS odbija piłkę i nie chce serwisować tego sprzętu. Złożyłem kolejną (drugą) reklamację do sprzedawcy, ponawiając problem wraz z usterkami serwisu CCS który porysował mi ekran i kamerę oraz rozwalił pudełko oryginalne. Wiem, że pudełko nie obejmuje gwarancja ale sam sprzęt uszkodzili, a do tego nie podjęli się naprawy. Nie widzę innej opcji jak ponowna reklamacja, chyba, że masz jakiś inny pomysł?
  7. Dziękuję za wskazówkę i akurat dziś złożyłem ponowną reklamację na podstawie gwarancji. U sprzedawcy (mi-home) gwarancja obejmuje 14 dni dni od daty zakupu, później wpada automatycznie w rękojmie. Zastanawiam się tylko na ile jest szansa na to aby odzyskać naprawione lub nowe urządzenie od tego sprzedawcy, albo po prostu zwrot środków? Mam wrażenie, że nie chętnie podchodzą do tego procesu...
  8. Poprawiłem, chociaż w treści wszystko dokładnie opisałem, więc trudno mi znaleźć lepszy temat tego posta Kupiłem Redmi 9T z początkiem sprzedaży (luty tego roku) i po miesiącu mam takie oto usterki: 1. Cykliczne wyłączenie urządzenia - telefon leży na stole i co jakiś czas pojawia się logo miu, widać, że się wyłączył i ponownie włączył 2. Brak powiadomień z wielu aplikacji i brak synchronizacji np. google. 3. Powiadomienia z niektórych aplikacji w ogóle nie pojawiają się 4. Cykliczne rozłączanie bluetooth o czym przekonuję się na bieżąco gdyż korzystam z słuchawek bt. 5. Miganie ekranu widoczne na niektórych aplikacjach, trudne do wyłapania, ale jest to raczej losowe 6. Podczas oglądania filmów z dowolnej aplikacji film potrafi się zaciąć, powodując efekt jak przy usterce karty graficznej (piksele, paski, itp) 7. Opóźnienie aparatu fotograficznego o kilka sekund co powoduje, że po wykonaniu zdjęcia i przesunięciu smartfona klatka zapisywana jest po około 2ch sekundach, dodatkowo aparat zacina się co jakiś czas, zdjęcia często wychodzą niedoświetlone, aparat gubi focus i światło, a już nie wspomnę o jakości zdjęć, która jest fatalna. Pisałem o tym już w wcześniejszych wątkach, a próba zwrotu czy gwarancji po prostu utknęła w miejscu i mam wrażenie, że nikt nie poczuwa się do tego aby naprawić czy wymienić urządzenie albo po prostu zwrócić pieniądze za wadliwy towar.
  9. Cześć, Mam fabryczne problemy z smartphonem, który zgłosiłem na podstawie gwarancji i telefon został odesłany do serwisu CCS Po dwóch dniach telefon dostałem zwrotnie z adnotacją "brak naprawy". Reklamuję sprzęt ponownie i czekam, a tu brak jakiejkolwiek reakcji ze strony serwisu. Odnoszę wrażenie, że sprzedano mi wadliwy sprzęt, a nikt nie poczuwa się do jego naprawy lub zamiany na nowy model, czy zwrotu pieniędzy za uszkodzony towar. Czy ktoś z was spotkał się z podobną sytuacją? może macie przećwiczony scenariusz procesu jaki należy wykonać, gdyż zaczynam skłaniać się do złożenia skargi w uokiku. Będę wdzięczny za każdą podpowiedź.
  10. Dzień dobry wszystkim, Posiadam w użytku dwa telefony zarówno 9kę jak i 9T oba mają takie problemy jak opisuję niżej. Nie jestem super ekspertem w temacie ale poważnie zastanawiam się nad serwisem a w ostateczności rezygnacją i zwrotem tych telefonów. Natomiast zanim zacznę ten proces postanowiłem zapytać was o podpowiedź, być może coś mogę zrobić samodzielnie? Poradźcie proszę. Redmi 9: podczas rozmowy i przyłożeniu telefonu do ucha nie działa czujnik światła, telefon cały czas jest uruchomiony co powoduje, że uchem naciskamy różne opcje (brak naklejki, obudowy efekt ten sam) uruchamiając telefon w trybie głośnomówiącym głośnik co jakiś czas pyrka, tak jakby było jakieś sprzężenie dźwiękowe powiadomienia z aplikacji przychodzą z wielkim opóźnieniem, messanger czy gmail wyrzuca komunikaty czasem nawet po 30 minutach albo i dłużej co jakiś czas telefon wyłącza się pokazując co jakiś czas logo Miu, po czym się włącza, bywały sytuacje, że trwało to dłużej Redmi 9T: co jakiś czas rozłącza się podłączona słuchawka bluetooth, brak jakiejkolwiek informacji na ekranie, po prostu słuchawka traci połączenie co nie zdarzyło się nigdy w przypadku innych smartphone cyklicznie telefon się restartuje, pojawia się na chwilę logo miu i trudno stwierdzić z jakiego powodu dzieje się taka operacja gdyż na ekranie nie widać, żadnych dodatkowych informacji powiadomienia z aplikacji przychodzą z wielkim opóźnieniem, messanger czy gmail wyrzuca komunikaty czasem nawet po 30 minutach albo i dłużej nie zawsze pojawia się oznaczenie "kropeczką" na aplikacji która otrzymała jakieś powiadomienie, zachowuje się dość losowo Z góry dziękuję za wasze wskazówki, gdyż rozkładam ręce i nie bardzo wiem jak postąpić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...