Jump to content

[email protected]

Użytkownicy
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

[email protected]'s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

1

Reputation

  1. Mam aplikacje TUYA Smart. Gdy próbuję dodać urządzenie to najpierw łączę się z wifi następnie dodaje dodatkowy komunikat, że muszę "zmusić" żarówkę do mrugania. Co tak też robię (mruga gdzieś tak z 3-4 razy) potem dostaję komunikat, że mam się połączyć z hotspotem żarówki o nazwie "smartLife-XXXX" "SL-XXXX" lecz niestety nic takiego nie znajduję. Podejrzewam, ze może być żarówka wadliwa albo ja jestem zbyt głupi na te technologie. EDIT: Temat do zamknięcia. Po 10-tym razie telefon zauważył żarówkę i teraz wszystko działa. Dzięki za pomoc
  2. Chyba czegoś nie rozumiem. Mam połączyć żarówkę z routerem żeby telefon ją zobaczył?? Jeżeli tak to raczej nic nie ogarnę ponieważ mam livebox'a z orange a tam nie widzę opcji połączenia czegokolwiek innego niż internet ;( Myślałem, ze taką żarówkę będę mógł połączyć bezpośrednio z telefonem.
  3. Witam Kupiłem niedawno żarówkę smart i jak chciałem połączyć się poprzez wifi dostałem komunikat że muszę zmienić pasmo wifi z 5ghz na 2,4ghz. Problem jest taki, że nie wiem gdzie znaleźć takie opcje. Wujek google powiedział, że w ustawieniach powinienem mieć opcję "pasmo częstotliwości WIFI" lecz niestety tej opcji nigdzie nie widzę. Te opcje chyba zniknęły po jakichś aktualizacjach. Czy dałby ktoś radę pomóc?
  4. Tak, lampka dosyć szybko miga kolorem niebieskim i czerwonym na przemiennie. Byłem dzisiaj u kilku osób które teoretycznie coś powinny potrafić (pracują w serwisie w małym miasteczku) ale również nie ogarnęły. [email protected] Temat do zamknięcia. Słuchawki zwróciłem teraz tylko czekam na zwrot kasy. Próbowałem je parować z jeszcze większą liczbą telefonów i okazało się, że więcej marek nie chce się z nimi połączyć. Wina leżała gdzieś po stronie słuchawek. Teraz zanim kupie to spróbuje je sparować w sklepie ;P
  5. Witam Kupiłem nowe słuchawki JBL Reflect Mini 2 i nie mogę ich sparować z moim telefonem. Bluetooth po prostu nie widzi słuchawek. Próbowałem już różnych rozwiązań takich jak czyszczenie danych, resetowanie bluetooth, resetowanie telefonu czy instalowanie najnowszej wersji oprogramowania (MIUI Global 12.0.2). Miałem nawet zainstalowane dodatkowe aplikacje, które miały pomóc w wyszukiwaniu urządzeń ale też nie pomogło. Cały dzień szukam rozwiązania ale nic nie pomaga. Jakieś pomysły? Dodam jeszcze, że próbowałem połączyć te słuchawki z dwoma innymi telefonami xiaomi redmi note 5 oraz jakimś starym lg. Note również nie widzi tych słuchawek a lg nie ma żadnych problemów i znajduje momentalnie po włączeniu parowania. [email protected] Właśnie znalazłem informację, że może przeszkadzać sparowana opaska. Używam mi band 4. Spróbowałbym odłączyć opaskę od telefonu ale szczerze nie wiem jak to zrobić.
×
×
  • Create New...