Jump to content

aro77

Użytkownicy
  • Content Count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About aro77

  • Rank
    Użytkownik

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Rozumiem z przeczytanego tematu, że przy przednim kole nie trzeba przerabiać błotnika? Te dziesiątki wejdą pod niego
  2. Rozumiem. Czyli nie ma sensu wyciskać ten parametr. Zostawię jakiś średni, to i dłużej pojeżdżę. A drogie takie baterie?
  3. Ty pewnie na PRO latasz, ja na zwyklej. Bo zbytnio nie odczułem zmiany nawet na 32237 ;/ oprócz zużycia baterii. Żadnego energicznego zrywu nie robi. Też przyspieszenie jakieś takie normalne. Czy aż to taka różnica na PRO? Czy u mnie coś nieteges A może przestawić te ustawienia by manetka była do sterowania mocą, a nie prędkością
  4. Przy modyfikacji softu na m365.botox.bz mam dwa pytania co do ustawiania wartosci "Motor power constant" Czy wieksza moc oznacza dużo szybsze zuzycie baterii? Jaka temperatura silnika zaczyna byc niebezpieczna? Czy używacie tej najniższej wartości, która jeszcze nie jest na czerwono? Pytanie mam też od jakiej wartości naładowania baterii wchodzi ona w tryb ECO, i czy można to przestawić aby dłużej jechała "na maxa" ?
  5. Dla komfortu można jeszcze wstawić przedni amortyzator. Widziałem amortyzatory Monorim. Wiem, że to nie temat, ale jeśli już rozmawiamy o komforcie na różnych oponach to może ktoś opowie jak sie jezdzi z takim amorem i na jakich oponach z nim ciśnie
  6. Czyli tych pustych bezdętkowych nikt z forum nie sprawdzał i nie ma porownania do dętkowych? Bo samo to że są prawie na 10 cali powinno poprawić komfort, a ciekawi mnie jak to jest że są puste. Ale pewnie dętkowe i tak będą dużo lepsze.... Z tego co mówicie
  7. A jaka jest prawidłowa wartość ciśnienia przód tył w 10 calach przy wadze między 70, a 85kg?
  8. Czyli do tej opony bezdetkowej, co widać jej przekrój, nikt nie ma porównania z klasyczną dętkową? Jeśli tak to może rzeczywiście wezmę tak jak poradził kolega @Tidnes. Bałem się dętkowych bo każdy narzeka na ciągłe wymiany.
  9. Mówisz, że pełne mogą podnieść komfort? Myślałem , że największy komfort jest w pompowanych dętkowych kołach. A jakiej szerokości taśma antyprzebiciowa będzie najodpowiedniejsza do tych opon?
  10. Taśme jakiej szerokości w te opony dobrać? I nie widzę dętki pod 10 cali tej firmy. Podobno te do 8.5 można użyć do opon 10 calowych
  11. Hej. Aktualnie śmigam na bezdętkowych 8,5 cala . Ale wolał bym chyba 10 cali, też bezdętkowe - aby lepiej wybierały nierówności i bym jechał szybciej. Znalazłem na alixepress dwa rodzaje takich opon 10' (był też trzeci ale pełny): Czy ktoś jeździ na takich i może co nieco powiedzieć/doradzić? Przede wszystkim która lepiej by amortyzowała nierówności? Nastawiam się bardziej na tą drugą, bo jest też odrobinę większa, lekko droższa i wydaję mi się, że lepsza. Na tych co jeżdżę teraz (8,5 calowych bezdętkowych) czuje nierówności na kręgosłupie (bo akurat mi doskwiera), każdą nieró
  12. Aplikacją downG sprawdzam wersje i jest BLE 0.81, mimo wgrania pliku z BLE 0.72 (idzie do 100% done) po restarcie hulajnogi, check i dalej jest 0.81. Plik ESC_BLE_V0.7.2.zip wziąłem z linku podanego pod filmikiem z pierwszego postu. Wgranie zmodyfikowanego pliku tez idzie do 100% z zakończeniem done. Ale wg opisu i tak nie zadziała póki ten BLE nie zejdzie na 0.72 a właśnie tego nie mogę zrobić. Zmodyfikowany soft wziąłem z m365.botox.bz Parametry nie weszły, z kołem w powietrzu osiąga 28km/h Proszę o pomoc jak zmodować moj sprzęt EDIT: Udało mi się rozwiązać problem z jednym
  13. Dzien dobry. Właśnie kupiłem hulajnoge 16133/00939xx soft 1.5.1, bateria z lipiec 2019 BMS 1.2.6 Probowałem wrzucic BLE 0.72 przez aplikacje downG a potem modowany soft 1.3.8. Za kazdym razem proces idzie do 100% done, ale hulajnoga ciągle zostaje przy 1.5.1 Jak ją zmodować?
×
×
  • Create New...