Skocz do zawartości

Jacekrtv

Użytkownicy
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Jacekrtv

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Jestem tu NOWY i nie znam wszystkiego i mam nadzieje ,że otrzymam pomoc a nie uwagi nie dotyczące tematu , proszę o więcej życzliwości a wszystkim będzie żyło się lepiej i z uśmiechem na Twarzy . (p. mrosi) Sieć na inną zmieniałem i to nie pomogło . Kartę także przełożyłem i zaczęło wszystko działać ale na krótko i wszystko wróciło ,czyli dalej nie mogę używać skrótów . Widzę ,że tylko ja mam takie problemy z moim Xiaomi . Szkoda , bo myślałem ,że na forum spotkam ludzi , którzy są w stanie rozwiać moje kłopoty z Mi9T z którego byłem zadowolony do momenty aktualizacji .
  2. Problem z moim telefonem Mi9T powstał po ostatniej aktualizacji . Prawie wszystko działa poprawnie oprócz skrótów do włączania i wyłączania np. poczty albo innych usług . Dodam ,że chodzi o sieć PLAY . Dokładniej chodzi mi na o skróty przykładowo (*43# albo #43#) Po wybraniu skrótu wyświetla się komunikat ''informacja operatora -przekierowanie połączeń ,problem z połączeniem lub błędny kod MMI.(0). Byłem kilkakrotnie w salonie PLAY zgłaszając problem ale niestety nie został rozwiązany . Wymieniono mi kartę SIM i także nic nie pomogło . Zrobiłem reset do ustawień fabrycznych bez pozytywnych efektów . Zgłaszałem problem do działu technicznego PLAY .PLAY twierdzi ,że u nich wszystko ok . Mój zięć ma taki sam model Xiaomi i u Niego te skróty działają dobrze . Próbuje to rozwiązać swoimi możliwościami bo jeśli TU mi nikt nie pomoże to pozostaję tylko serwis autoryzowany . Pewnie nie jestem osamotniony z tą sytuacją ,więc jeśli ktoś rozwiązał sprawę to proszę o info .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...