Jump to content

Herus

Użytkownicy
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Herus's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Po 1. Dzieki za znalezienie czasu i opisanie tego na swojej stronie. 2. Wrzucisz instrukcje w wersji polskiej ? Niby jest to zrozumiale ale z shellem i rootowaniem urzadzen malo mialem doczynienia (kiedys jakies telefony) 3. Pelno reklam na twojej stronie wyskakuje (typu ze cos tam sie wygralo... ) 4. Czy jesli sjeslego nie zrobi to nie ma mozliwosci juz aktualizacji ? W sensie ze jak wejdzie v48 to tez nie pojdzie ?
  2. U mnie jak u wielu innych nie rusza. Sprawdzilem w ustawieniach routera ze robot nie pobiera danych wtedy i stoi na 80%
  3. W wersji chinskiej tak samo. Ja zatykam palcami
  4. Widzialem na tureckim forum ze ten sam problem maja. Wiec chyba lepiej nie aktualizować poki co. Ja sie wstrzymuje.
  5. A wracajac do mojego problemu z firmware 0046 (rozlaczanie) idzie zrobic downgrade do 0045 ? Dzis dodatkowo o 8:00 mial wystartowac wg planu i pojawil sie 'device error' i przyciski sie zaswiecily na czerwono. Pomoglo odlaczenie od stacji i podlaczenie.
  6. Czytalem gdzies (chyba komentarze na pepper) ze duzo osob tak mialo z wersj czarna EU. Ktos tam naprawil u elektryka- kwestia przylutowania jakiegos elementu (chyba kondensatora). Poszukaj tam bo ja ze swoim V7 - chinski nie mialem problemu
  7. Również potwierdzam. na V44 takich problemów nie było. Można zrobić jakoś downgrade? Albo czy jest jakiś oficjalny wątek o tym (tzn czy zgloszono to do producenta)?
×
×
  • Create New...