Skocz do zawartości

Kinga92

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Kinga92

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Hej wszystkim! Przejrzałam forum, ale nie znalazłam odpowiedniego wątku, więc zakładam nowy L Piszę w związku z pewnym problemem napotkanym podczas używania bramki (Gateway) z zestawu Xiaomi Mi Smart Sensor Set. Zestaw jest kupiony z polskiego sklepu internetowego, posiada „naszą” wtyczkę, region ustawiony na Polskę . Został zainstalowany wczoraj, w pierwszej kolejności testowane były czujniki ruchu oraz czujniki drzwi i okien wraz z funkcją zabezpieczenia domu. Wszystko działało sprawnie, natomiast po paru godzinach (oraz zmianie pomieszczenia, w którym znajduje się Gateway), alarm nie został aktywowany pomimo detekcji ruchu w pomieszczeniu (w Dzienniku\Logs widnieją zapisy wykrytego ruchu). Alarm nadal działa wraz z czujnikami drzwi i okien – jest niewrażliwy jedynie na czujniki ruchu, chociaż wszystkie urządzenia mam zaznaczone w „Urządzeniach aktywujących alarm”. Resetowanie sprzętu niestety nie pomaga. Jeśli to ma jakieś znaczenie, po wejściu w aplikację w opcję ustawień dla zabezpieczenia domu mija do 2-3 sekund zanim aplikacja „przypomni sobie” ustawiony przeze mnie czas dzwonienia i mrugania światła – mimo to, czujniki na drzwi/okna działają ok. Zauważyłam również, że nie działa opcja budzika – Gateway nie dzwoni, nie świeci, jedynie w dzienniku pojawiają się wpisy, że „uruchomiono pomyślnie”. Kolejną rzeczą jest indukcyjne oświetlenie nocne – lampka powinna się zapalić w nocy (w wyznaczonych godzinach) po wykryciu ruchu z czujnika ruchu. Niestety bramka się nie zapala, natomiast w Dzienniku widnieją wpisy zatytułowane „Nie udało się uruchomić”, po rozwinięciu widnieje komunikat „Przekroczenie czasu”. Co gorsze, te wpisy pojawiają się również gdy opcja zapalania światła jest wyłączona. Ustawiony przeze mnie uprzednio czas efektywności (bez względu czy opcja jest włączona czy nie) jest niekiedy zmieniany przez aplikację i muszę go ustawiać na nowo. Napotkane przeze mnie problemy sprawiają, iż zaczynam się zastanawiać czy nie dostałam po prostu wadliwego towaru. Towar nadal mogę oddać w ciągu najbliższych 10 dni. Czy tego typu sytuacje są normalne dla opisywanego przeze mnie zestawu? Czy ktoś ma/miał podobne problemy? Czy można jakoś im zaradzić? Ślicznie proszę o pomoc!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...