Skocz do zawartości

dael83

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia dael83

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. No więc tak. Apka M365 działa bez zarzutu. Druga appka do sprawdzania firmware'u... w ogóle nie chce się połączyć z hulajnogą
  2. Mam trochę zbliżony problem. I bardzo liczę na pomoc kogoś, kto już sobie z czymś takim poradził. W skrócie - kupiłem dziś hulajnogę. Jako taka działa bez zarzutu. Ale pojawia się problem z aplikacją Xiaomi Home. Po pierwszym zainstalowaniu aplikacji, domagała się ona update'u firmware'u hulajnogi. Zrobiłem to, poszło bez problemu. Niestety potem okazało się, że aplikacja nie zbiera z hulajnogi żadnych danych (prędkości, stanu naładowania baterii, itd...). OK, pomyślałem sobie, że odinstaluje ją, wyczyszczę cache telefonu, i będzie OK. No, ale teraz problem jest jeszcze większy. Otóż aplikacja widzi hulajnogę wśród urządzeń w pobliżu, ale nie jest w stanie się z nią połączyć. Przeczytałem później, że ponad rok temu ludzie mieli podobny problem, gdy wybierali kraj inny niż Chiny. OK, więc powtórzyłem odinstalowanie aplikacji, wyczyściłem cache, wybrałem Chiny i nic się nie zmieniło. Aplikacja widzi hulajnogę wśród urządzeń w pobliżu, ale nie jest w stanie się z nią połączyć. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak rozwiązać ten problem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...