karoleks

Użytkownicy
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About karoleks

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

161 profile views
  1. Wychodzę z założenia, że po to kupuję urządzenie z Wifi, żeby nie ciągać kabli... Więc skoro jest wifi to niech to działa inaczej sprzęt jest bezwartościowy
  2. 5Ghz to mit - zmieniłem router na 5Ghz i nadal działa tak jak mu się podoba tzn. to co zauważyłem w moim przypadku - odpięcie zasilania i podpięcie powoduje że Mibox działa prawidłowo do momentu wyłączenie z pilota i kolejnego uruchomienia. Czyli żeby działał poprawnie w moim przypadku zawsze należy go resetować (czyt. wyłączyć z prądu) przed oglądaniem... Według mnie problem tkwi w karcie Wifi w boxie. Tylko pytanie czy to problem sprzętowy czy programowy. W załączniku foto z pomiaru łącza w aplikacji Netflix. Przed wyłączeniem z sieci i po.. Jest różnica ? Pozycja routera i boxa się nie zmieniła. Oryginalnie mój box kupiony z najnowszym Androidem 8 Oreo
  3. X96mini - taki miałem okazje widzieć - może nie ma możliwości miboxa ale nie stwarza koledze problemów z Wifi choćby (być może nie jest taki wspaniały jak kolega zachwala, nie testowałem osobiście jego opcji i ustawień - raz oglądałem netflixa, nie miałem zastrzeżeń) - ale pomińmy fakt innych boxów - skupmy się na tym - dlaczego Mibox działa tak loteryjnie - nie jest to najtańszy badziew na rynku... Android Oreo być może jest przyczyną, ale ja takiego boxa kupiłem - nie zamierzam płacić za coś co nie działa... a już napewno nie zamierzam bawić się w schodzenie na niższe wersje adnroida
  4. Opowiem moją historię: 1. Kupiłem MiBoxa 4S - Pierwszy dzień podłączony śmiga aż miło. Kolejnego dnia MiBox 4S nie śmiga - problem z siecią, zacina (to samo miejsce co w dniu poprzednim) 2 dzień - opinie z forum podpowiedzi - zamawiam nowy router na 5Ghz - działa tylko po pierwszym podłączeniu, po kolejnych nie działa 3 dzień - resetuje do ustawień fabrycznych, odinstalowuje zbędne aplikacje kombinuje jak koń pod górę -- nic -- nagle wyciągam kabel od zasilacza - po ponownym uruchomieniu Mibox 4S działa normalnie, działa prze godzinę... wyłączam MiBoxa pilotem ,coś zjadłem... - wracam - uruchamiam z pilota MiBox znów zmulony ... (odpięcie od prądu pomogło) 4 dzień - zmiana ustawień routera, kanałów - wszystkie możliwe opcje - Mibox 4S raz działa poprawnie raz się zawiesza raz jest transfer na WiFi - 100 Mb/s raz 5 Mb/s - nie kumam tego... nie ma to żadnego logicznego wytłumaczenia - to urządzenie działa przypadkowo - jedyne co pomaga to odpięcie od zasilania i ponowne podpięcie, ale efekt jest krótki... najczęściej kolejne uruchomienie to już zmulony MiBox Reasumując - cobyście nie robili poprzez WiFi to g,,,,,,o nie działa poprawnie. Ja dzisiaj go odsyłam i mam nadzieję że już na taki szajs nie trafie . Nie polecam - bo widziałem urządzenia tego typu za 150 zł u znajomych i nikt o takich problemach nie mówił. Nie potrafię zrozumieć skąd tyle pozytywnych opinie o tym urządzeniu i czym zawdzięcza sobie taką popularność... Nie polecam Wrzucam foty poniżej pomiar z aplikacji Netflix zrobiony po włączeniu z pilota boxa oraz pomiar po odpięciu i podpięciu zasilania - kto mi to wytłumaczy ? Router jest cały czas w tym samym miejscu box również nie zmienił swojego miejsca .