Skocz do zawartości

Martinn

Użytkownicy
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia Martinn

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Zalogowałem się poprzez [email protected], ściągnąłem aktualizację i działa już na moim koncie. Dzięki za pomoc!
  2. Dzień dobry, kupiłem wczoraj lampkę Mi LED DESK LAMP. Przy próbie połączenia z aplikacją MIHome oraz Yeelight pojawia się problem przy połączeniu z wi-fi- wyskakuje komunikat:,,internet niedostępny dla yeelight....``. Próbowałem na dwóch sieciach wi-fi, ale problem nie zniknął. W MiHome zmieniłem serwer z Niemieckiego na Amerykański i Singapurski, ale dalej nic. Z kolei w Yeelight na Rosyjski, Chiński i nic to nie dało. Pomożecie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...