Skocz do zawartości

mikeQ

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia mikeQ

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie, mam problem z kamerką. Zakupiłem ją kilka dni temu z dostawą do firmy, w której pracuję. Jako, że nie mogłem powstrzymać się od przetestowania jej podłączyłem ją pod sieć wifi właśnie w mojej firmie. Bez problemu zeskanowała kod QR i podłączenie powiodło się. Stwierdziłem, że usunę urządzenie z aplikacji, aby ponownie podłączyć ją w domu. Niestety w domu nie potrafię jej podłączyć. Bo zresetowaniu przyciskiem z tyłu kamery przechodzę do skanowania kodu QR, ale kamerka nie potrafi zeskanować. W czym może być problem? Dodam, że internet mam z UPC jeśli miałoby to jakieś znaczenie. Proszę o pomoc :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...