@Nezumi
Napisałem do miuiservice i otrzymałem taka oto odpowiedź.
Witam,
Wszystko wskazuje na wadę płyty głównej, a dokładnie wadę układu zasilania, który nie jest w stanie dać odpowiedniej ilości energii w chwili gdy zwiększa się obciążenie układu SOC.
To, że telefony z Gearbest (szczególnie te na atrakcyjnych promocjach) często są wadliwe, to akurat żadna nowość dla nas.
Jeden z naszych klientów hurtowych w lutym zakupił na GB 10 szt Mi Note 2. W ciągu 2ch miesięcy od zakupu 8 z tych 10 sztuk wylądowało u nas na serwisie, a 5 z nich bezsprzecznie było już wcześniej naprawianie.
W Pańskim przypadku obawiam się, że niewiele będziemy w stanie pomóc. Najlepiej będzie reklamować sprzęt w GearBest.
Zastanawiam się więc czy jest sens coś kombinować z tym softem. Nie uśmiecha mi się wysyłanie telefonu do gearbest, ale to chyba lepsza opcja niż samemu zapłacić za wymianę płyty. Czy zmiana softu nie będzie powodem nie uznania gwarancji, może jeszcze napiszę do micenter?