Jump to content

Adamski13

Użytkownicy
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Adamski13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Pisałem do virgin, przysłali mi ustawienia internetu i dalej to samo. Co jest nie tak,że w 3g nie mogę też dzwonić?
  2. Dodam jeszcze że jak wskoczy 3g to nie mogę wykonywać połączeń, tak jakby nie było zasięgu
  3. No dobra ale we wcześniejszym telefonie (lgg2) w tych miejscach gdzie zasięg wskakiwał na 3G to internet działał
  4. Witam. Jednak problem dalej jest. Dziś kiedy przejeżdżałem przez tereny gdzie nie było LTE i zasięg wskoczył na 3G internetu nie było
  5. Ok chyba problem rozwiązany, w punktach apn , w nośnikach było zaznaczone "nie okreslono". Pozaznaczalem wszystko tj. LTE, umts itp. , i na razie działa, gdy przełączam na preferowana sieć np 2G. Zobaczę jeszcze jak będę gdzieś gdzie na e ma LTE czy będzie smigalo. Póki co, dzięki za pomoc 
  6. Testów żadnych nie robiłem, a w apn co sprawdzić?
  7. Sieć to virgin mobile. Na chwilę obecną jestem w Gdyni więc łączy się z pasmem LTE
  8. Witam. Mam problem z moim redmi note 5 pro taki, że gdy działa w paśmie LTE to internet śmiga, a gdy tylko przełączy się na 3G lub umts to sieć jest ale internet nie działa, nie wczytują się strony i nie działają aplikacje. Mieliscie do czynienia z takim problemem?
  9. Nie ma innej opcji? A czy to może być jakiś wirus?
  10. Zmiana motywu nie pomogła.. myślałem o przywróceniu do ustawień fabrycznych ale wolałbym to w ostateczności zrobić. Myślicie że to jakiś wirus?
  11. Witam. Posiadam ten telefon od około 2 tygodni i pojawił się pierwszy problem. Mianowicie cały czas wyskakują mi powiadomienia o błędzie baterii i android. Klikąm anuluj lub zgłoś to znika na kilka sekund i na nowo wyskakuje. Nie da się użytkować telefonu. Zbyt uciążliwe bo wyskakują co parę sekund. Macie pomysły co z tym zrobić?
×
×
  • Create New...