Witam,
To forum chyba jest moja ostatnia deska ratunku.
Kupilam nowy Mi8 i od samego poczatku nie dzialaja MMSy. Karte sim mam stara, tzn taka ktora uzywalam w poprzednim telefonie Xiaomi Redmi Note 4 i wszystko dzialalo poprawnie.
Moim operatorem jest Virgin. Dzwonilam, dostalam instrukcje jak uzupelnic ustawienia APN - tak tez zrobilam. Niestety w dalszym ciagu MMSy nie dzialaja zatem domyslam sie, ze problem lezy po stronie Xiaomi.
Dane:
MIUI Global 9.5 Stable, 9.5.13.0 (OEAMIFA)
Model: M1803E1A
Android 8.1.0 0PM1.171019.011
Transmisja danych uruchomiona, transmisja danych w roamingu tez (czytalam ze ponoc to tez wplywa), preferowany typ sieci LTE ale probowalam tez 3G.
Nie wiem jakie jeszcze dane sa Wam potrzebne, dobrzy ludzie :P
Bardzo prosze o pomoc. Nie wiem czy telefon mam oddac do serwisu. Wujek Google mowi ze jest cala masa ludzi z telefonami Xiaomi, ktorym MMSy nie dzialaja pomimo poprawnych ustawien APN ale rozwiazan dzialajacych u mnie nie znalazlam.
Z gory dziekuje i pozdrawiam!