Skocz do zawartości

cichy

Użytkownicy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia cichy

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Właśnie odebrałem baterie z regeneracji i problemy zniknęły :). Odkurzacz działa jak nowy. Tak jak pisaliście problemem była zużyta bateria. Uzyskałem informację, że były w niej ogniwa LG o dość przeciętnej trwałości.
  2. Roczna chińska gwarancja już niestety mineła. Napisałem do sklepu o tym problemie. Odpisali że nie są w stanie mi pomóc i odesłałi do Xiaomi Global Service. Z Xiaomi odpisalo, że nie sprzedają już produktów Xiaomi przez ich oficjalną, globalną stronę internetową, więc nie są w stanie mi pomóc i odesłali mnie do sklepu. Wysłałem jeszcze prośbę o pomoc do Xiaomi Hong Kong. Otrzymałem odpowiedź że wg nich jest to problem z baterią ale że obsługują tylko region Hong Kong to proszą abym wysłał urządzenie do serwisu europejskiego. Dodatkowo sprawdziłem że przy pełnym naładowaniu baterii napięcie na niej wynosiło 15,85V. Odłączyłem w pełni naładowaną baterię i po 24h napięcie na niej wynosiło 15,77V. Gdy odkurzacz wyłączył się samoczynnie to napięcie na baterii wynosiło 0V. Wysłałem baterie do firmy, która może ją zregenerować z prośbą o analizę i czekam na informację.
  3. @quiet Nie mam żadnego błędu dotyczącego konieczności wymiany baterii. Może to kwestia oprogramowania ?
  4. Cześć, od jakiegoś czasu zauważyłem że mój robot (generacja 1) podczas sprzątania pomieszczenia nagle się wyłącza w różnych miejscach i nie kończy sprzątania. Nie można go włączyć przyciskiem. Jedynym rozwiązaniem tego problemu jest zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował :(. Zrobiłem dwa testy przy pełnym naładowaniu baterii. Pierwszy test z zaplanowanym przez aplikację sprzątaniem a drugi test z włączeniem sprzątania przez aplikację. W pierwszym teście robot odkurzył 34 metry w czasie 33 minuty i według aplikacji pozostało mu 59% baterii. W drugim teście robot odkurzył również 34 metry ale w czasie 29 minut i według aplikacji pozostało mu 65% baterii. W obydwu przypadkach po odkurzeniu 34 metrów odkurzacz sam się wyłączył i nie można było go włączyć. Jedynym rozwiązaniem tego problemu było zaniesienie go do stacji dokującej aby się naładował - pokazywał czerwoną lampkę podczas ładowania. Podczas rozpoczęcia łądowania przy pierwszym teście pokazywał w aplikacji że posiada tylko 19% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 59%. W drugim teście pokazał 14% baterii pomimo tego, że po zakończeniu odkurzania pokazywał 65%. Naładowanie do 100% trwało około 10 minut. Mieszkanie odkurzam przeważnie raz w tygodniu a robot odkurzył je ostatnio prawidłowo i wrócił do stacji dokującej 31.01.2019. Korzystam z aplikacji Mi Home 5.4.61 i mam wgrany firmware z wczoraj 3.3.9_003468. Zrobiłem reset WiFi ale problem nadal występuje. W załączeniu przesyłam dodatkowe zdjęcia (test 1 to zdjęcia 1a-1f a test dugi to zdjęcia 2a-2d). Dotychczas odkurzacz pracował od 02'2018 przez 1811 minut, posprzątał 1949 m2 i wykonał 77 odkurzań. Czy jest to faktycznie na tyle dużo, że należy już wymienić baterię ? Może w sterowniku/oprogramowaniu jest ustawiony jakiś licznik aby po zakończeniu gwarancji/roku trzeba było ją wymienić ? Czy macie podobne dane przy których musieliście wymienić baterię ? Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Może u kogoś z Was również występuje taki problem ?
  5. Posiadam Mi Max 2 z Android 7.1.1, MIUI Global 9.2.1.0 NDDMIEK (stabilna). Poszukuje aplikacji która zgodnie z harmonogramem będzie poprawnie przełączała zdefiniowane profile dźwięku. Przetestowałem kilka aplikacji, wśród nich "Profile Scheduler" oraz "Timeriffic". Aplikacje przełączają zdefiniowane profile. Jednak problem polega na tym, że zamiast włączać tryb "Cichy + wibracje" włączają tryb "Nie przeszkadzać + wibracje" co powoduje, że telefon przy dzwonieniu niestety nie wibruje. Może ktoś z Was spotkał się z tym problemem i w jakiś sposób go rozwiązał ? Może powinienem zmienieć jakieś ustawienia w telefonie ? Na starszym telefonie z Android 4.4.2 aplikacja "Timeriffic" działa prawidłowo.
  6. Napisałem do Xiaomi Global prośbę aby w następnej wersji firmware była opcja do wyłączenia podświetlenia przycisku po naładowaniu odkurzacza gdy on cały czas znajduje się na bazie. Zobaczymy czy i co odpiszą. Przy okazji przetestowałem i zauważyłem, że odkurzacz po naładowaniu gdy stoi w bazie nie pobiera prądu z gniazdka. Być może w takim przypadku energia do podświetlenia przycisku pobierana jest bezpośredniu z baterii ? O to też zapytałem Xiaomi i czekam na odpowiedź.
  7. Czy wiecie może w jaki sposób można wyłączyć podświetlenie wokół przycisku zasilania gdy odkurzacz (wersja 1) dojedzie i zatrzyma się w bazie ? Aktualnie mam wgrane najnowsze oprogramowanie i po naładowaniu odkurzacza podświetlenie przycisku cały czas się świeci (ściemnia się ono dodatkowo w oknie czasowym DND). Chciałbym aby po naładowaniu odkurzacza podświetlenie zostało automatycznie wyłączone ale żeby odkurzacz był cały czas na bazie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...