Kisame89

Użytkownicy
  • Content Count

    1
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Kisame89

  • Rank
    Nowy
  1. Witam wszystkich, Mam następujący problem z moim Xiaomi Redmi Note 3 Pro: Jakiś czas temu (około tygodnia) usunąłem urządzenie z chmury Mi Cloud z funkcji FIND DEVICE. Po usunięciu urzadzenia moj telefon nie mogł złapać połączenia z kontem mi.com. Postanowiłem więc usunąć urzadzenie z mojego konta aby na nowo je podłączyć z kontem. Postanowiłem przy okazji zrobić format urzadzenia aby wszystko było "na świeżo". Po wykonaniu "Wipe Data" z menu Recovery telefon zaczął proces pierwszego uruchomienia. Niestety przy pierwszym uruchomieniu telefon się zablokował i wymagał podłączenia z kontem MI.COM. Otrzymałem następujące powiadomienie na głównym ekranie: Po wybraniu "aktywuj urządzenie" i wpisaniu prawidłowego loginu i hasła otrzymuje informacje: Oczywiście telefon ciągle odbiera SMSy, maile itp. tylko nie mam możliwości pominięcia ekranu odblokowania. Po zalogowniu na konto xiaomi przez PC dostaje informacje, iż moje konto nie jest połączone z żadnym urzadzeniem. Moje pytanie brzmi: co zrobić aby ponownie aktywowac telefon i móc z niego korzystać? Niestety już jestem 24h bez telefonu i nie mogę sobie z tym poradzić. Ktoś? Coś? EDIT: Teraz wyskakuje informacja: EDIT 2: Wszystko wróciło do normy. Okazało się, że trzeba czekać do 48h aby urzadzenie zostało na nowo podłaczone do konta Xiaomi. ZAMYKAMY TEMAT