Zywis

Użytkownicy
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Zywis

  • Rank
    Nowy
  1. Zapłaciłem za to urządzenie konkretną kwotę, chyba mam prawo oczekiwać, że chociaż przez okres objęty gwarancją będzie działał w miarę bezawaryjnie. Serwis bezpłatny, bo kupiłem w Polsce. Urządzenie znajduje się cały czas w zasięgu Wi-Fi.
  2. Odkurzacz mam 3 miesiące wersja 1. , już raz był serwisie z powodu błędu nr 5: zacięcie szczotki. Serwis stwierdził, że nowa szczotka, świeżo rozpakowana była brudna i to miało być przyczyną awarii. Od dwóch tygodni non stop występuje problem z "Device offline". Po prostu po paru- parunastu minutach urządzenie przechodzi w stan offline i trzeba je od nowa parować. Oczywiście uniemożliwia to jakiekolwiek programowanie harmonogramu, a zmiana mocy odkurzacza jest utrudniona. Oprogramowanie odkurzacza i w telefonie aktualne. Jeśli ktoś planuje zakup, to może niech się zastanowi czy warto, a na pewno czy warto ryzykować zakup z prosto z Chin. Mój wraca do serwisu - na szczęście w Polsce.
  3. Dzisiaj aktualizacja oprogramowania i żądanie uprawnień do: - wysyłanie i odbieranie e-mail bez wiedzy użytkownika - odczytywanie i modyfikacja kalendarza bez wiedzy użytkownika - odczytywanie i wysyłanie SMS bez wiedzy użytkownika Pięknie, chyba nie chcę takiego szpiega. Problem z główną szczotką nadal występuje, jedyna odpowiedź supportu, to wyczyść szczotkę i nie pomagają tłumaczenia, że szczotka jest nowa dopiero co rozpakowana.
  4. Wszystko niestety sprawdzone i jest czysto. Może coś w obudowie, ale nie rozkręcałem. Podobny problem był zgłaszany do producenta, oczywiście pozostał bez odpowiedzi.
  5. Czy ktoś zna rozwiązanie problemu: "Looks like the main brush is blocked " Komunikat pojawia się co parę minut i robot przestaje sprzątać. Podłoga z płytek, żadnych dywanów, szczotka wymieniona na nową. Nic nie pomogło. Trochę lipa w prawie nowym sprzęcie.