Witam,
Kto mi pomoże? Sprawa wygląda następująco:
Kupiłem parę dni temu telefon Xiaomi http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-4x-dual-16gb-3gb-rose-gold-24h-i6864593524.html#thumb/6
w którym pisze jasno "Telefon z pełnym językiem polskim oraz automatycznymi aktualizacjami!"
niestety po pierwszym uruchomieniu do wyboru było tylko 5 języków (4 z nich to krzaczki chińskie itp.) więc wybrałem język Angielski.
Oczywiście wysłałem maila do sprzedającego PL-GSM (na allegro ma znak SUPER Sprzedawca i 11183 sprzedanych produktów) że sprzedał mi wersję bez języka Polskiego lecz on się upiera że jest to telefon z wersją również Polską. Oczywiście przesłał mi FORMULARZ PRZYJĘCIA NA SERWIS (sama nazwa mówi że nie będzie to wymiana telefonu tylko naprawa tego co mam) i myślę że on ma zamiar wgrywania na telefon nakładki językowej i w przypadku powrotu do ustawień fabrycznych znowu będę miał 5 języków. Skoro na aukcji pisze że ma język Polski wgrany oryginalnie to ja nie chcę żeby ktoś mi teraz w nim "grzebał" i jakieś nakładki robił. Zapytałem sprzedającego trzykrotnieI "Czy telefon będzie z oryginalnie wgranym językiem Polskim czy będziecie Państwo wgrywać nakładkę z językiem polskim lub nowym softem?" Niestety nie dostałem odpowiedzi. Telefonu niestety nie odbiera.
Niestety nie znam się za bardzo na tym dlatego pytam osób bardziej doświadczonych.
Teraz pytanie co robić?
- jak sprawdzić jaką mam wersję systemu (europejski czy chiński)
- czy próbować zrobić to we własnym zakresie (jeżeli tak to czy stracę gwarancję)
- czy zgłaszać sprawę do allegro (ew. jak odzyskać kasę)