Marcin79

Użytkownicy
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Marcin79

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe

  • Smartfon
    xiaomi redmi 4a
  1. Ja kupiłem w Sferis , zakupiłem nową kartę prepaid orange i problem z zasięgiem był nadal , zrywanie połączeń też , gdzie na starym telefonie zarówno stara jak i nowa karta działa bez zarzutu . Karta premium mobile w ogóle nie działała - zasięg był , a nie można się było połączyć tylko po jakimś czasie przychodził sms z inf. że ktoś dzwonił . Telefon zakupiony w lipcu - może jakaś wadliwa partia.
  2. Mój telefon wysłałem już drugi raz do serwisu - jeszcze nie mam żadnej odpowiedzi. Gdzie zakupiłeś telefon i w jakiej sieci są te problemy?
  3. czy udało się komuś rozwiązać ten problem? (też orange i tel. z polskiej dystrybucji)
  4. Dzisiaj telefon wrócił z serwisu. W środku pudełka lakoniczny opis "Testowany, sprawny". Wkładam kartę sim i po 9 minutach rozłączył rozmowę. Tak więc wszystko ok - według serwisu Sferis i Orange.
  5. tylko że ja rozmawiam przez słuchawki podłączone po kablu, a telefon leży na biurku. Przed każdym rozłączeniem najpierw słychać jakieś zakłócenia- piski.
  6. Po licznych próbach zmian ustawień, telefon odesłałem do serwisu, zobaczę co oni powiedzą? W reklamacji napisałem "że mój przypadek nie jest wyjątkiem".
  7. W moim redmi 4a/32G w sieci Orange problem z przerywaniem połączeń też występuje - ale tylko jak mam wybrane preferowane lte lub preferowane 3g (w czasie rozmowy cały czas przeskakuje od lte , 3g, h+,h, edge i tak w kółko) . Problem znika gdy ustawię tylko sieci 2g, ale wtedy o używaniu transferu danych można zapomnieć. Telefon zakupiony w Sferis - Miui Global 8,5 . Wymieniłem kartę sim na nową ,przywracałem ustawienia fabryczne przed każdą zmianą ustawień APN . Orange twierdzi, że to wina telefonu pozostaje już tylko reklamacja do sprzedawcy.