mkamosz

Użytkownicy
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About mkamosz

  • Rank
    Nowy

Dodatkowe

  • Smartfon
    XIAOMI MI4

Recent Profile Visitors

389 profile views
  1. Hej, No mi po pewnym czasie w końcu udało się rozwiązań problem. Wyczyściłem wszystkie smsy/mmsy - a było tego sporo - bo 2 lata i full sms/mms-ów Doczytałem gdzieś że rozwiązaniem jest przeglądanie wszystkich wiadomości i usuwanie tych któe zostały nie wysłany lub z którymi był jakiś problem. Stwierdziłem że lepiej będzie usunąć wszystko - trudno. No i mogę już wysłać MMS multimedialne -- Pozdrawiam Michał
  2. Również dołącze sie do prośby o pomoc. Ja nie miałem problemu dopóki w treść wiadomości SMS nie wkleiłem bardzo długiem wiadomości. Około naście wiadomości SMS - co prawdopodobnie przekroczyło dopuszczalny rozmiar MMS-a - tak przypuszczam. Klikając wyślij pojawił się ten komunikat. Nie można wysłać wiadomości. Osiągnięto maksymalną ilość niewysłanych wiadomości MMS. Teraz dzieje się tak za każdym razem gdy chce wysłać wiadomość MMS Dzisiaj zrobiłem upgrade do MIU7 - i liczyłem że sprawa się poprawi ale nie. Może ktoś coś wie na ten temat ?
  3. Również dołaczę sie do pytania bo coś pozmieniali i nie mogę znaleźć tego linka do aktywacji i wygenerowania kodu QR
  4. Hej, Jest mozliwosc nakrecenie tym telefonrm filmu aby zmiescil sie w wymogach MMS ? Szukam patrze testuje ale non stop krzyczy ze film za duzy. Nie ma takie opcji film pod MMs ?? Sorka za banal ale nie moge tego znalezc Michal
  5. Dzięki wszystkim za pomoc Wychodzi że orginał wszystko poszło gładko Wielki dzieki - pierwsze koty za płoty
  6. Nutka niepewnosci Jest jakis łatwy sposób na sprawdzenie czy mi4 jest orginalny czy podróbka ??
  7. Dzięki Rozumiem że chodzi o aktualizację MIUI: http://miuipolska.pl/instalacja-xiaomi/ Mogę prosić o kilka drobnych odpowiedź: - co to znaczy jakbym kupił jak większość - nie mogłem kupić tu: ibuygou.com / wiec kupiłem na FV na allegro: http://allegro.pl/xiaomi-mi4-wcdma-16gb-nowe-wysylka-z-pl-org-fv23-i4551834708.html - czemu mój telefon nie ma softu jak ibuygou.com ? jest na to odpowiedź jasna prosta i klarowna - Czy po tej aktualizacji będę miał miui5 zamiast miui6 ?? ale za to dobrze spolszczone ?
  8. Na razie nic nie robiłem więc przypuszczam że wszystko jest z defaultu. Poniżej screen z chyba odpowiedniego miejsca
  9. Hej wszystkich, Na wstepie to pierwszy wpis - wiec sorry jeżeli coś nie tak Wczoraj dostałem MI4 Chciałbym się dowiedzieć kilku informacji na temat języka polskiego. Język polski jest włączony jednak połowa rzeczy i tak jest po angielsku - a to co jest po polsku i posiada znaki typu ąęśćńłó itd... widać ewidetnie róźnice w czcionce tak jakby czcionka nie obsługiwała polskich znaków. Teraz pytanie - tak ma być ? - czy można to poprawić - znaczy translację tak aby wszystko było przetłumaczone ? - czy ten problem z polskimi znakami to normalka ? To na razie tylko jedyna rzecz z minusów które znalazłem reszta na plus -- Pozdrawiam Michał