Jump to content

Zarielos

Użytkownicy
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Zarielos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Reputation

  1. Sam też tego się domyśliłem. Tylko wiadomo "mądry Polak po szkodzie". Gdybym wiedział że będą takie problemy to nie kupowałbym u "Janusza" a poczekał na oficjalną dystrybucję. Ale teraz jestem w kropce, bo nie wiem co robić. Czy czekać na rzekomą ekspertyzę, czy próbować wysłać telefon do Xiaomi.
  2. @kamillm Napisałem do sprzedawcy o ekspertyzę producenta, dostałem odpowiedź że prośba o takowe została wysłana do Xiaomi i że sprzedawca nie zna procedur realizacji takowego żądania. Więc ciężko jest mu określić ile czasu będzie trzeba czekać. Zdziwił mnie fakt że sprzedawca nie otrzymał ekspertyzy przy odmowie naprawy. Dodatkowo jak sam stwierdził, przed wysłaniem do producenta telefon został rozkręcony w ich serwisie i zostało stwierdzone również uszkodzenie mechaniczne. Co do hmm "Janusza Biznesu", sklep ma nawet temat na forum tutejszym no i ponad 25 tyś ocen, z czego 99,9% pozytywnych według Allegro.
  3. Witam wszystkich Piszę z pytaniem odnośnie reklamacji Xiaomi Mi4S w wersji 3GB/64GB. Telefon został zakupiony przeze mnie na aukcji allegro u pewnego sprzedawcy. W pewnym momencie użytkowania w telefonie dosłownie umarł kawałek ekranu a na części która jeszcze jest sprawna zaczęły występować artefakty. W związku z tym defektem odesłałem telefon do sprzedawcy, który natomiast rzekomo wysłał telefon do producenta, co ciekawsze wysłał telefon usługą DHL Express (dość sceptycznie podchodzę do tej informacji). Telefon wrócił do mnie po 13 dniach od wysłania z dopiskiem że jest to uszkodzenie mechaniczne wynikające z mojej winy. Zostało opisane przez sprzedawcę jako "pęknięcie punktowe wyświetlacza spowodowane naprężeniami wywołanymi przez szkło hartowane i upadkiem telefonu" dodatkowo producent jakoby stwierdził że pękł jakiś plastik łączący taśmę wyświetlacza z płytą główną. Czy mogę coś z tym zrobić w ramach gwarancji? Czy zostaje mi tylko odpłatna naprawa? Zastanawia mnie na jakiej podstawie defekt został zaklasyfikowany jako "uszkodzenie mechaniczne". Jedyne ślady jakie posiada telefon to ryski na tylnym panelu, który jest szklany (powstały z mojej własnej głupty - tak to jest jak się nosi telefon z kluczami w jednej kieszeni). Na zdjęciu widać kawałek martwego ekranu po lewej stronie zegarka. EDIT. Odnośnie punktowego uszkodzenia ekranu, widać małą pajęczynkę w momencie startu telefonu, która hmm "wychodzi" z tego punktu.
×
×
  • Create New...