Jump to content

Zarielos

Użytkownicy
  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Zarielos

  • Rank
    Nowy

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Sam też tego się domyśliłem. Tylko wiadomo "mądry Polak po szkodzie". Gdybym wiedział że będą takie problemy to nie kupowałbym u "Janusza" a poczekał na oficjalną dystrybucję. Ale teraz jestem w kropce, bo nie wiem co robić. Czy czekać na rzekomą ekspertyzę, czy próbować wysłać telefon do Xiaomi.
  2. @kamillm Napisałem do sprzedawcy o ekspertyzę producenta, dostałem odpowiedź że prośba o takowe została wysłana do Xiaomi i że sprzedawca nie zna procedur realizacji takowego żądania. Więc ciężko jest mu określić ile czasu będzie trzeba czekać. Zdziwił mnie fakt że sprzedawca nie otrzymał ekspertyzy przy odmowie naprawy. Dodatkowo jak sam stwierdził, przed wysłaniem do producenta telefon został rozkręcony w ich serwisie i zostało stwierdzone również uszkodzenie mechaniczne. Co do hmm "Janusza Biznesu", sklep ma nawet temat na forum tutejszym no i ponad 25 tyś ocen, z czego 99,9
  3. Witam wszystkich Piszę z pytaniem odnośnie reklamacji Xiaomi Mi4S w wersji 3GB/64GB. Telefon został zakupiony przeze mnie na aukcji allegro u pewnego sprzedawcy. W pewnym momencie użytkowania w telefonie dosłownie umarł kawałek ekranu a na części która jeszcze jest sprawna zaczęły występować artefakty. W związku z tym defektem odesłałem telefon do sprzedawcy, który natomiast rzekomo wysłał telefon do producenta, co ciekawsze wysłał telefon usługą DHL Express (dość sceptycznie podchodzę do tej informacji). Telefon wrócił do mnie po 13 dniach od wysłania z dopiskiem że jest to uszkodzenie m
×
×
  • Create New...