Skocz do zawartości

Mauaku

Użytkownicy
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mauaku

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Kupiłem w lipcu telefon od kolegi. Miał on tam kartę prepaid, której po sprzedaży telefonu nie używał, numer wygasł. Telefonu po zakupie nie przywracałem do danych fabrycznych (był czysty, po polsku, bez kont pocztowych itp) - miałem się pobawić i zobaczyć jak jest, pracuję na koncie i ustawieniach, które dostałem na starcie. Mam dostęp do konta poprzez account.xiaomi.pl, mam dostęp do poczty podpiętej do tego konta. Niestety, nie jestem w stanie zmienić numeru telefonu. Ani poprzez ustawienia konta w telefonie, ani poprzez serwis www. W supporcie pracują sami durnie, którzy w kółko powtarzają mi procedurę "kliknij zapomniałem hasła" (lub podczas zalogowania "Change"), wybierz :"not working', dalej "manual verification". Po kliknięciu manuala dostaję komunikat, że zgłoszenie zostało przyjęte i zajmą się tym w ciągu 3 dni. Takich zgłoszeń dostali już pewnie kilkadziesiąt (od ponad miesiąca), bo ciąglę liczę, że w końcu mi pomogą przejąć kontrolę nad swoim kontem. Żądanie weryfikacji numeru telefonu pojawia się także podczas próby zrobienia porządku w chmurze (przepełniła się), nie mogę zaktualizować miui (mam 8 6.6.16). Pytałem support, czy konto o konkretnym ID jest powiązane jakoś z urządzeniem, czy mogę sobie założyć nowe i podmienić, ale oni jak mantra powtarzają, że im przykro, że cieszą się, że mogą pomóc oraz podają bezużyteczną procedurę zmiany danych... "We'll send you an update on the status of your request within 3 working days. After your account is recovered, you'll need to re-add a phone number and an email address. Your security questions and Authenticator will also be reset." Ktoś jest w stanie pomóc mi to ogarnąć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...