Qbsonus

Użytkownicy
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Qbsonus

  • Rank
    Nowy
  1. Qbsonus

    Problem z gwarancją.

    Witam wszystkich. Mój problem z telefonem Xiaomi Mi5 zaczął się w czerwcu 2017, telefon zakupiłem w listopadzie 2016. Pierwszy raz na gwarancję musiałem wysłać go w czerwcu 2017 (padła płyta główna). Telefon odesłany do Wrocławia, po tygodniu do mnie wrócił. Po powrocie pojawił się problem z baterią, która sama się rozładowywała w ciągu 2-4h. Na początku działo się to sporadycznie ale z czasem było to normą. Jakoś w pod koniec listopada bateria spuchła i telefon sam się otworzył. W grudniu 2017 wysłałem telefon na gwarancję raz jeszcze, została wymieniona bateria i telefon wrócił do mnie. Chwilę było dobrze ale problem znów się pojawił (ponownie bateria padała sama z siebie np. przez noc), wysłałem go do Wrocławia w lutym i ponownie wymienili baterię. Teraz pod koniec kwietnia telefon znów umarł... Keran z supportu IBG zaproponował mi, że wezmą go na recycling i wyceniają go na 60$. Telefon ma jeszcze pół roku gwarancji, w takiej sytuacji chyba powinni mi go po prostu wymienić? Mieliście podobne problemy z IBG? Jest szansa na wymianę telefonu na nowy? Jakbym wiedział, że będą takie problemy w życiu bym nie dokonałbym zakupu w tym sklepie. Pozdrawiam.
  2. Cześć! Wczoraj padł mój Mi5 wersja 64 GB. Telefon zakupiony na iBuygou w listopadzie 2016. Wyciągnąłem go z kieszeni i zero reakcji a naładowany był do około 80%, podłączałem go do ładowarki nic. Przy podłączeniu do komputer też brak jakiejkolwiek reakcji ze strony smartfona a komputer w ogóle nie wykrył podłączonego urządzenia. Od samego początku miałem Global ROM który sam się aktualizował a po ostatniej aktualizacji wszystko działało poprawnie więc to nie wina softu. Posiadam dwuletnią gwarancję. Co zrobić w tej sytuacji? Telefon odsyłam do Wrocławia czy Chiny? Pozdrawiam!