Skocz do zawartości

Wolf00007

Użytkownicy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Wolf00007

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Słuchawki Hybrid Dual Drivers doszły, jak na razie działają bez zarzutu. Co do sklepu to moim zdaniem funkcjonuje on fatalnie, szczególnie kontakt z klientem, ale jak już zamówienie zostanie zrealizowane to wszystko działa sprawnie i szybko.
  2. Ja zamawiałem słuchawki Hybrid Iron Dual Drivers. Napiszę jak się sprawują jak je jutro dostanę.
  3. Dziś rano zadzwonili do mnie z takiego numeru: 505 825 055 i powiedzieli, że jeszcze dziś wyślą kurierem słuchawki. Jak tylko je dostane to napiszę, czy działają itd.
  4. @[email protected] Również nie otrzymałem maila od kuriera. Być może jutro (w sumie już dziś) coś ruszy.
  5. @xan Jak już nadali to pewnie dostaniesz. Ja wciąż czekam na info od kuriera.
  6. @xan Ja również otrzymałem maila, że zamówienie zrealizowane, ale towaru jak nie było tak nie ma... Swoją drogą na jakiego maila do nich piszesz, że odpisują?
  7. Oto jaką uzyskałem odpowiedź od PayU: Witam,zapraszam do zgłoszenia oficjalnej reklamacji do www.xiaomi.com.pl.Pozdrawiam.....Ewa MarszałekZespół PayU No to nie pomogli... Napisałem praktycznie identyczną wiadomość co kolega @rafixwpt, ale odpowiedź raczej zlewająca.
  8. @rafixwpt Poszło, teraz pozostaje czekać na odpowiedź. Dzięki wielkie.
  9. Tak po prostu do PayU napisać? No dobrze, spróbuję.
  10. No to i ja się wypowiem. Niestety nie pomyślałem o tym, że taki sklep może okazać się jakimś żartem. Zamówiłem słuchawki 10.09.2016, od razu zapłaciłem przez PayU. Do dziś ich nie otrzymałem, na maile nie odpowiadają, a telefon kontaktowy nie działa. Naprawdę wolałbym to załatwić bez policji, ale chyba nie będę miał wyboru...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...