Skocz do zawartości

luki9696

Użytkownicy
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Dodatkowe

  • Smartfon
    Mi5

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia luki9696

Mitu

Mitu (1/14)

0

Reputacja

  1. Witam! Sprawa wygląda następująco, po ostatnim update, który robiłem w niedzielę w momencie gdy zadzwonił mi z rana w poniedziałek budzik to nie działało 3/4 ekranu dotykowego od dołu. Tą górną 1/4 ekranu udało mi się wyłączyć budzik, natomiast nie mogłem wprowadzić pinu do telefonu bo najzwyklej w świecie nie reagował na dotyk na wysokości wprowadzania. Zresetowałem telefon i działało już wszystko normalnie. Dzisiaj z rana znowu to samo i znowu przy budziku. Zrobiłem przed chwilą test i ustawiłem budzik na minutę w przód, ale wszystko było w porządku, ekran działa na całej wysokości. Nie uśmiecha mi się co rano resetować telefon bo nie po to wywaliłem na niego tyle kasy. Jakieś rady? Jest szansa że po następnym update będzie wszystko ok?
  2. W sobotę z rana zaktualizowałem telefon poprzez aktualizacje automatyczne w telefonie taki jak wcześniej pisałem ( "Informacje o urządzeniu -> aktualizuj oprogramowanie" ). Nie miałem czasu się potem pobawić bo byłem na weselu więc zostawiłem telefon w domu. System zaktualizował się do MIUI 8, wersja 6.8.11 (update jakieś 1,4GB). Dzisiaj przysiadłem, pobawiłem się, zacząłem ściągać aplikacje ze sklepu google play i od 2h telefon się nie zaciął, nie zresetował. Wnioskuję więc, że sprzęt działa poprawnie, a winę za poprzednie problemy ponosi przestarzałe oprogramowanie. Liczę, że tak jest, bo na prawdę ostatnie co bym chciał to reklamować cokolwiek w sklepie xiaomi.com.pl, ze względu na zerowy kontakt. Nie chce chwalić dnia przed zachodem słońca ale licze że już wszystko będzie w porządku @Muzykalny wstrzymam się póki co ze zwrotem jeśli będzie wszystko dobrze Na razie szperam po ustawieniach, system jest na prawdę świetny, numer od Marcina dostałem, więc jak będę miał jakieś pytania o MIUI to się odezwę Dzięki za zainteresowanie problemem, pozdrawiam
  3. Czytałem, ale nigdzie nie mogę znaleźć ROM dla wersji zablokowanego BL. W temacie link prowadzi do głównej strony download z MIUI Polska gdzie wszędzie jest wymagany odblokowany BL. EDIT: Próbuję jeszcze zaktualizować system do wersji 6.8 z poziomu "Informacje o urządzeniu -> aktualizuj oprogramowanie". Ale to pewnie nie jest to samo co wgranie czystego ROM?
  4. Witam! Po długim oczekiwaniu na telefon ze sklepu xiaomi.com.pl w końcu przyszedł mój Mi5 64GB. Ledwo go włączyłem, zacząłem ustawiać region, to przy okazji chciałem ściszyć dźwięk... telefon się zaciął. Po zrestartowaniu go kontynuowałem "pierwsze uruchomienie", ponownie zaciął się przy jakimś okienku. Gdy już skończyłem wszystko konfigurować i zacząłem się bawić, telefon zacinał się i restartował sam z siebie. Ma wgrane MIUI 7 Global 6.5.30 | Beta. Teraz moje pytania: 1. Czy wgranie softu z Waszej strony coś pomoże? 2. Czy skoro oni tu wgrali tego globala tzn. że mój telefon ma odblokowanego bootloadera? 3. Czy jak odpakowałem telefon to czy mogę go jeszcze zwrócić do sklepu? 4. Czy jak wgram soft z Waszej strony to czy dalej sklep xiaomi.com.pl będzie uznawał gwarancje/reklamacje? Bawienie się w reklamacje z xiaomi.com.pl będzie horrorem ze względu na tragiczny kontakt, a raczej jego brak. Czy ktoś widzi jakieś sensowne wyjście z tej sytuacji? Czekałem na ten telefon prawie miesiąc, a teraz takie rozczarowanie... jestem na prawdę zły na całą tą sytuacje bo tyle dobrego się na temat tych telefonów naczytałem EDIT: Chciałem tylko dodać że nigdy się nie bawiłem w instalacje softów na telefon więc będzie to dla mnie też niezła przeprawa, ale myślę że do ogarnięcia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...