Jump to content

lioors22

Użytkownicy
  • Posts

    22
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by lioors22

  1. Witam Miał ktos z was podobny problem co ja otóż po kliknieciu w posta powinienem zostać przeniesiony na dana strone, tak teraz po kliknieciu jest z sekunda wczytywania strony po czym następuje powrót do aplikacji fb, również dzieje sie tak gdy na messenegerze załóżmy otrzymam link do danej strony to sytuacja jest taka sama. Telefon mi 9 xiaomi.eu 20.3.26 także najnowsza. Z góry dziękuje za pomoc
  2. juz patrzyłem i dalej nie dziala nie wiem może tylko format zostaje ??
  3. Witam od 2 dni mam problem z aplikacja facebook ale też na innych typu face book lite itd od razu po włączeniu jakiegokolwiek Facebooka wyskakuje błąd aplikacja przestała działać, macie jakiś pomysł jak to naprawić dodam że wszystko mam zaktualizowane posiadam xiaomi.eu. Z góry dziękuje za pomoc
  4. Witam mam do was pytanie ile wam telefon wytrzymuje na baterii bo mi teraz max 5h gdzie wczesniej to poniżej 7h nie spadało nawet od czasu do czasu było po 12h. Co o tym myślicie, robiłem też format i nic
  5. Witam wie ktoś może kiedy redmi note 3 pro dostanie androida 7.0 ??
  6. Witam mam pytanie czy to jest global ??
  7. Witam mam pytanie jak wgrac czcionki, posiadam miui 8 global 7.2.9 bo strasznie znudziła mi sie juz ta domyślna i jakby ktos mógł napisac bardziej szczegołowa instrukcje byłbym bardzo wdzieczny
  8. Ja kupiłem na Allegro za 890 zł z etui, rysikiem i szkłem hartowanym w zestawie było tylko 6 sztuk także mi się udalo i telefon dalej śmiga
  9. Witam ładuje telefon ładowarka tą co producent dał w zestawie 5v=2A i często zdarza mi sie ładować w nocy naładuje sie w 2h bateria i do rana telefony jakby sie "ładuje" i mam pytanie czy gdybym używał ładowarki 5v=0,85A ładując na noc to baterii mogę w jakiś sposób zaszkodzić czy bez obaw mogę ładować A tak przy okazji może ktoś mi pomoże dlaczego gdy ładuje telefon oni robi sie gorący i np przy przy oglądaniu filmików jest tez strasznie ciepły może miał/ma ktoś z was coś takiego bo przy przeglądaniu interntu fb itp jest normalna temperatura miui 8 global 6.9.9
  10. Ja mam w swoim androida 6.0.1 miui 8 global 6.9.9 aktualizacje do 6.0 dostalem razem z ta wersja miui
  11. Witam mam takie pytanie kupiłem telefon xiaomi redmi note 3 pro i mam miui 7 wersja global 6.4.28 /BETA z językiem polskim i mam aktualizacje bo powiadomienie mi przyszło do wersji 6.8.18 i mam pytanie czy jak zaaktualizuje do wersji 6.8.18 to dalej będę miał jezyk polski w telefonie czy nie ??
  12. Widziałem właśnie też ten filmik i dlatego zadałem to pytanie xDDD Ale dzięki za odp
  13. W gry czasami są sobie odpale jakąś na zabycie czasu ale to rzadko ale napewno chciałbym przerestowac ile z niego wyciagne Czyli co lepiej dołożyć?
  14. OK dzieki może ktoś jeszcze sie wypowie
  15. Witam moze wy mi jakos pomożecie bo mam pytanie ktora wersje wybrac kasa nie ma znaczenia bo jakby okazala sie duzo lepsza to moge dołożyć tylko czy warto dokladac do wersji 3/32 pamiec rom mi 16 gb wystarczy ale jak jest z ta pamięcia ram bo obecnie mam smartfona z 1gb ram i moge powiedziec ze nie wyrabia a telefon chce miec no gdzies minimum 1,5 roku :DDD czekam na jakeś odpowiedzi
  16. A to z aktualizacja problemu nie bedzie tylko "bałem sie" zeby VATu nie doliczyli i cła wielkie dzięki za pomoc i poświęcenie mi kilku minut xD
  17. A trudno jest zaktualizować?? I czy trzeba pisać do sprzedawcy żeby wysłał jako gift?? Bo kupiłbym tam sprzedawaca ma sporo pozytywnych komentarzy
  18. Witam mam pytanie chce zakupić telefon z tego linku http://m.aliexpress.com/item/32672119908.html I mam pytanie czy będę miał tutaj miui global z językiem polskim bez syfiastego "rzeczy" bo nwm czy dałbym radę wgrać nowy Rom bo nigdy tego wcześniej nie robiłem i jaka wysyłkę wybrać tak żeby uniknąć podatku albo co zrobić żeby były małe szanse na podatek VAT Proszę o odp
×
×
  • Create New...