Po kilku dniach obserwowania tego tematu (znalazłem go po złożeniu zamówienia ;/) postanowiłem się podzielić moją historią.
W niedzielę 10.07.2016 wieczorem w kilka osób zamówiliśmy telefony, każdy ten sam model, jedyna różnica to kolor telefonu.
Ze względu, że jednej osobie pasowało bardziej by dostarczony był do jej rodzinnego domu w innym mieście, zamówiliśmy 3 telefony na paczkomat i jeden kurierem. Złożone i opłacone w tym samy czasie w niedzielę, przez PAYU.
W poniedziałek kolega co zamawiał sam, dostał maila, potem mail od kuriera, etc. finalnie miał go we wtorek. Wydaje się, że wszystko z telefonem ok.
Nasza przesyłka cisza, od tamtego czasu nie dostaliśmy żadnych informacji, koleś standardowo nie odpisuje na maile, dodzwonić się do niego nie da, 100% tak jak opisane na forum. Generalnie to widzę że człowiek ten ma problemy z ogarnięciem się od 3 miesięcy.
Po tym wszystkim jestem prawie na 100% pewien że ten "sklep" nie ma tych telefonów etc. na stanie, tylko zamawia z Chin. Co dostanie to rozsyła. (Jestem również niemal pewien, że "magazyn" nie istnieje ).
Uradziliśmy, że jeśli w poniedziałek telefony nie zostaną wysłane to odstąpimy od umowy i niech zwraca pieniądze. Człowiek, który to prowadzi widać, że albo jest bardzo niekompetentny, albo co bardziej mi się wydaje prawdopodobnie, robi wszystkich w ch*ja.
Dam znać w poniedziałek jak to się skończyło wszystko.