Kagaua

Użytkownicy
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

5 Neutral

About Kagaua

  • Rank
    Użytkownik
  • Birthday 05/22/1997

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Dodatkowe

  • Smartfon
    MI 4c

Recent Profile Visitors

321 profile views
  1. gdy wpisuję komendę fastboot oem unlock wyskakuje komunikat "argc is 2". Nie mam pojęcia czy to dobrze
  2. Mam mi4c ROM CHINA stable. Zatrzymuję się po 4 punkcie. Po wpisaniu "fastboot oem edl" telefon niby przechodzi w tryb recovery, ale jest niewidzialny dla programu Miflash. Jest ktoś kto mógłby pomóc?
  3. Telefon doszedł. MIUI China niestety, trzeba czekać, żeby odblokowali bootloadera. Koperta jak zwykle lekko poszarpana, ale wszystko z telefonem w jak najlepszym porządku narazie. Jak tylko odblokują mi telefon to instaluje MIUI Polska, bo China to jakaś jedna wielka krzaczasta pomyłka .
  4. Dostałem dziś o 17.30 potwierdzenie nadania przesyłki przez kuriera DPD. Według kuriera przesyłka jutro będzie u mnie. Czekałem dokładnie 5dni roboczych na wysyłkę, czyli poślizg tylko jednodniowy. Mam nadzieję, że wszystko będzie się zgadzało z nim, bo nie mam zamiaru się z nimi użerać po raz drugi. Zdam relację jutro
  5. Większość osób trafia tutaj dopiero po zakupie, kiedy zaczynają się dziwić czemu po 2 dniach nie ma ich przesyłki w domu. Dla osoby, która pierwszy raz kupuje sprzęt Xiaomi raczej nie jest znany ten sklep i sugerują się tylko ceną. Szczerze mówiąc, mimo że nie mam zbyt wielu pieniędzy drugi raz bym od nich nie zamówił tylko po to żeby oszczędzić 50zł., wolę oszczędzić nerwy.
  6. @cointreau Myślę, że 99% ludzi, którzy kupują Xiaomi, wiedzą, że chodzi o nakładkę z polską wersją językową, a nie o dystrybutora. Ale chociaż ten 1% nabiorą.
  7. witam model z miuipolska wysyłany jest w zależności o czasu odblokowania bootlodera, wysylki będą w poniedziałek ‘przepraszamy za niedogodnosci -- Pozdrawiam / Best regards Kamila Chabrzyk [email protected] Wcale nie wybrałem modelu z MIUI Polska, ale miło, że informują. Nie uważacie, że płacenie za kuriera i czekanie na sprzęt więcej niż tydzień trochę mija się z celem?
  8. @mch91k Jasne, jaki kolor zamawiałeś?
  9. @mch91k Trochę mnie wystraszyłeś, bo zamówiłem 4.07 ten sam model. W piatek napisali, że zamówienie zostało zrealizowane. Mam nadzieję, że dojdzie do mnie do 14.07, bo potem 2 tygodnie nie będzie miał kto go w domu odebrać. j**any satnet.
  10. @mch91k A napisali Ci, że zamówienie zostało zrealizowane?
  11. "Zamówienie zostało zrealizowane" . Pewnie wyślą w poniedziałek...
  12. Ja też w poniedziałek zamawialem i wciąż zero odzewu...
  13. Udało się komuś z nimi skontaktować w ciągu ostatnich 2 dni ? Bo jak nie to proponuje zmianę ich strony internetowej na mniej więcej taką:
  14. Myślę, że nawet gdyby mało kto pisał do nich to by i tak mieli to w d*pie