Cwieko

Użytkownicy
  • Content Count

    2
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Cwieko

  • Rank
    Nowy
  1. Cwieko

    Mi Band Umarl

    Niestety, próbowałem i z lodówką i z zamrażarka :P, i później nawet podłączony przez 2 godziny i nadal brak jakiejkolwiek reakcji. Kurde ja rozumiem jakbym celowo go uszkodził, rzucił nim czy coś, ale kurde wgrałem oryginalny soft od nich i to właściwie z przymusu bo nie pytało się czy chce nowy firmware i to zepsuło mi urządzenie z ich winy. Teraz niby jedyne co mogę zrobić to właściwie kupić sobie nowe urządzenie ?
  2. Zacznę od początku, mój mi band 2 tygodnie temu sam magicznie przestał rejestrować sen i sumować kroki. Szukałem w necie rozwiązania, ale jak to pewnie wiedzie, konkretnego rozwiązania nie ma :P. Postanowiłem spróbować zrobić upgrade firmware przez oficjalną apkę. Wszystko chyba przebiegło prawidłowo, jednak problem braku rejestracji kroków został. Wyłączyłem i włączyłem bluethooth - nic, uruchomiłem ponowni telefon, nadal nic. Postanowiłem rozłączyć opaskę z telefonem i tu już nastąpił koniec. Nie mogę połączyć się z opaską, w ogóle jej nie widzi, sprawdzałem na 2 telefonach. Próbowałem podłączyć ją do ładowania to zamiast świecenia diod zaczęła wibrować przez jakieś 10 sekund po czym przestała i koniec, diody nie świeca czyli nie ładuje. Opaskę kupiłem na allegro w lipcu, więc gwarancja powinna działać, dlatego mam pytanie, gdzie trzeba by wysłać opaskę w ramach gwarancji, polecacie jakiś serwis w Polsce czy trzeba gdzieś za granice wysyłać ?